За словами українця, послуга відновлення SIM-картки, яка раніше займала близько доби, тривала майже пів року.

Він розповів про це на порталі для відгуків Otzivua, де описав свою ситуацію. За йогословами, фахівці Київстару йому регулярно відповідають, що працюють над вирішенням цього питання.

"Київстар", скріншот: YouTube

"Починаючи з грудня 2022 року по сьогодні (травень 2023) не можуть відновити деактивовану сімкарту, яку вони самі і деактивували, з невідомих причин. На регулярні запити: коли відновлять сімкарту, відповідь одна - наші фахівці працюють, нам шкода що так склалося, вони розуміють незручність тощо", - розповів клієнт Київстар.

Абонент Київстар також поставив питання про те, як можна деактивувати номер, який належить одній людині протягом останніх 20 років. Такий вчинок мобільного оператора чоловік вважає некомпетентним та нелояльним.

Популярні новини зараз

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

"Як можна деактивувати номер, який належить одній людині протягом останніх 20 років?! І як ваші, так звані фахівці за пів року не спромоглися вирішити цю проблему? Напевно, через їхню кваліфікацію? А можливо, ви, Київстар, начхати хотіли на своїх клієнтів. Прикро, що зв'язався з вашою конторою та маю номер, з яким пов'язана більша частина життя", - додав ображений українець.

Нагадаємо, ми писали, що Lifecell звинуватили у шахрайстві зі списанням коштів за послуги: "Злості не вистачає".

Як повідомляв "Знай.ua" ваш гаманець відчує полегшення: як зменшити витрати на мобільних операторів.

Також "Знай.ua" інформував, Vodafone обурив клієнта за неможливість відправити безкоштовні смс.