За словами українця, послуга відновлення SIM-картки, яка раніше займала близько доби, тривала майже пів року.
Він розповів про це на порталі для відгуків Otzivua, де описав свою ситуацію. За йогословами, фахівці Київстару йому регулярно відповідають, що працюють над вирішенням цього питання.
"Починаючи з грудня 2022 року по сьогодні (травень 2023) не можуть відновити деактивовану сімкарту, яку вони самі і деактивували, з невідомих причин. На регулярні запити: коли відновлять сімкарту, відповідь одна - наші фахівці працюють, нам шкода що так склалося, вони розуміють незручність тощо",
Абонент Київстар також поставив питання про те, як можна деактивувати номер, який належить одній людині протягом останніх 20 років. Такий вчинок мобільного оператора чоловік вважає некомпетентним та нелояльним.
ПриватБанк зобов'язав власників карток пройти важливу процедуру: кого це торкнеться
Україну накриє арктична зима: Новий рік зустрінемо з 20-градусними морозами
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються
"Як можна деактивувати номер, який належить одній людині протягом останніх 20 років?! І як ваші, так звані фахівці за пів року не спромоглися вирішити цю проблему? Напевно, через їхню кваліфікацію? А можливо, ви, Київстар, начхати хотіли на своїх клієнтів. Прикро, що зв'язався з вашою конторою та маю номер, з яким пов'язана більша частина життя",
Нагадаємо, ми писали, що Lifecell звинуватили у шахрайстві зі списанням коштів за послуги: "Злості не вистачає".
Як повідомляв "Знай.ua" ваш гаманець відчує полегшення: як зменшити витрати на мобільних операторів.
Також "Знай.ua" інформував, Vodafone обурив клієнта за неможливість відправити безкоштовні смс.