Багато українців через війну виїхали закордон та продовжують користуватись українськими банківськими картками.

Ощадбанк Фото: скрін youtube

Проте завжди треба контролювати залишок на картці, адже банк може списати додаткові кошти з рахунку в якості "страховки".

Про це розповіла клієнтка Ощадбанку на сайті Мінфін у розділі відгуків.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Клієнтка розповіла, що здійснила оплату товару у магазині за кордоном карткою Ощадбанку.

Після цього з її рахунку було знято додатково 2% від суми чека.

Жінка вирішила звернутися до підтримки банку, аби дізнатися, чому саме таку суму списала фінустанова.

"У підтримці сказали, що 1% списали за конвертацію, а 1% на майбутнє, так звану "страховку", якщо протягом 3-х днів курс зросте. Проте, це зовсім не проблеми клієнта, що банк не проводить операцію день у день", – каже клієнтка Ощадбанку.

Банківська карта, фото: ua.news

Жінка розповідає, що на цьому додаткові списання з картки не закінчилися. Наступного дня вона у мобільному додатку виявила, що залишок суми на картці знову зменшився.

Обурена клієнтка вже вдруге звернулася до фахівців банку, щоб зрозуміти куди поділись кошти.

Банківська картка. Фото: Youtube

"Виявилося, що курс таки змінився і цього 1% "страховки" їм не вистачило. Тому вони знову зняли гроші з моєї картки, але без попередження. Тобто, якби я не слідкувала за своїм залишком на картці, то, можливо, я б і не дізналася про повторне списання коштів", – розповіла жінка.