Швейцарський виробник Nestlé підняв ціни на свою продукцію, проте обсяг продажу при цьому практично не змінився. Це та компанія, яка частково припинила роботу в росії, але повністю з ринку країни-агресора не вийшла.
Минулого кварталу продукція Nestlé подорожчала на 10%, як повідомили у виданні Financial Times. У той же час виробник хвалиться успішними продажами, оскільки споживачів не збентежили зміни, хоча востаннє таке суттєве зростання цін було у 1990 році.
Найсильніше подорожчали молочні продукти, морозиво та товари для домашніх тварин. Ціни злетіли на 12%. Продаж збільшився завдяки дитячому харчування та кондитерським виробам, особливо батончикам KitKat.
За словами виконавчого директора Марка Шнайдера, підвищення цін було "відповідальним" і це допомогло бренду впоратися з "постійним тиском протягом двох років інфляції витрат".
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Після значного зростання цін Nestlé збільшила свій виторг на 5,6% до 23,5 млрд швейцарських франків ($26,5 млрд). Сума перевищила прогнози, а акції компанії злетіли на біржі у Цюріху.
Під час війни Nestlé припинила свою співпрацю з росією, але частково. Компанія реалізує країні базову продукцію – дитяче харчування, каші, спеціалізоване харчування та лікувальні корми для домашніх тварин. При цьому керівництво запевняє, що прибутку не отримує, проте це не скасовує факту роботи в країні, яка вбиває українців.
Нагадаємо, 50 великих західних компаній, які спонсорують путінський терор: "Фінансують геноцид українців"
Раніше ми писали про те, що Anonymous "пробралися" прямо в кремль через веб-камери: бачать і чують усі зсередини