Українка розповіла, як співробітники ПриватБанку ускладнюють і так непросте життя пенсіонерів. Свою скаргу вона опублікувала на порталі Мінфін.
Українка розповіла, що прийшла до відділення ПриватБанку оформити пенсійну картку для чоловіка, оскільки він сам не може прийти до банку. В неї була довіреність, завірена нотаріусом, але співробітник відділення відмовив у послузі, вимагаючи, щоб пенсіонер особисто звернувся за карткою.
"Мій чоловік отримує пенсію в іншому банку. Але термін дії його пенсійної картки минув, тому нову карту вирішили оформити у ПриватБанку. За станом здоров'я чоловік не може сам прийти у відділення, тому була оформлена довіреність на мене, його дружину спеціально для вибору картки. Довіреність офіційно засвідчена нотаріусом з усіма необхідними підписами та печатками. Але працівник банку навідріз відмовився оформлювати картку, вимагаючи його особистої присутності!", - поділилася українка.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Пенсіонерка поспішила уточнити все на гарячій лінії ПриватБанку, і там її запевнили, що з довіреністю вона може отримати картку для чоловіка. Жінка обурилася таким рівнем сервісу та некомпетентністю співробітників відділення.
"Зателефонувала на гарячу лінію привату, оператор підтвердив, що за дорученням я можу вибрати карту для чоловіка. Ганьба працівникові, який так ганяє пенсіонерів!!!", - обурилася жінка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, термінали ПриватБанку збоять і "крадуть" гроші: люди обурюються і не можуть повернути зароблене.
Також наш портал писав, тихенько списали гроші без підтверджень: жінка втратила все з картки ПриватБанку.
Крім того, ми писали, ПриватБанк скасував комісію на перекази з Польщі: доки діє тариф 0%.