Деякі українці використовують тему війни, щоб вигідніше продати свій товар, не задумуючись над моральними аспектами того, чим займаються. Як то кажуть, гроші не пахнуть.
У мережі показали чергові "перли" з надмірним патріотизмом у назвах продуктів. Так ділки вигадали назвати сухарики "Збройні сухарі України", знецінюючи українських захисників, які ціною своїх життів захищають свій народ, і авторів "перлів" від окупантів. Фото з'явилося у тг-каналі "Всевидяче око".
Також користувачі обурюються від назв насіння, які вирішили також використати тему війни. Наприклад, редиска "Азовсталь" та кабачок "Привид Києва".
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Крім того, хайпувати на війні та патріотизмі стали кабінети лазерної епіляції, які пропонують "зміцнити армію зробивши лазерну епіляцію".
Інші пропонують військовим ЗСУ знижку, використовуючи фото захисників як "приманку" для українців.
Тема патріотизму розхитала суспільство, адже її стали використовувати де завгодно, наприклад на етикетці Лаваша.
Цікаво, що скандали дійшли до стін Верховної Ради, де зареєстрували законопроєкт №9128, який передбачає обмеження використання військово-патріотичної тематики під час реєстрації торгових марок та в рекламі.
Автори документа вважають, що експлуатація військово-патріотичної тематики з комерційною метою під час повномасштабної російської агресії в країні значно збільшилася. У зв'язку з цим в Україні хочуть заборонити брендам використовувати символи війни у рекламі.
Як повідомляв "Знай.ua" в Україні почали продавати липові медалі за оборону Бахмута.
Також "Знай.ua" інформував, українці обурились появі в мережі запальнички з зображенням розстріляного воїна.