Аналітичний центр Cedos, на замовлення благодійного фонду savED, провів дослідження, який був присвячений впливу війни на українські школи

Там є дані, що багато вчителів і батьків не схвалюють ідею, яка полягає в додаванні додаткового "навчального року", щоб компінсувати прогалини, зумовлені спочатку пандемією коронавірусу (COVID-19), а потім і повномасштабною війною.

Школа, фото: скріншот із відео

Деякі педагоги вважають, що реалізація такого додаткового навчального року може призвести до зниження чи втрати мотивації до навчання серед учнів, називаючи це рішення "кроком тому" та "втратою часу". До того ж, ніхто не може передбачити, що буде за місяць/півроку/рік. Умови навчання можуть залишитися такими ж, як і зараз.

Однак ті, хто здобував освіту дистанційно, зазначають, що додатковий рік очного навчання може сприяти покращенню досягнень учнів.

Популярні новини зараз

2 фрази, які можуть наслати на вас пристріт в натовпі: ніколи не відповідайте на ці запитання незнайомців

Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Показати ще

Школярі. Фото: скриншот з відео

Педагоги також згадують, що реабілітаційний рік може бути застосований не на загальнодержавному рівні, а як індивідуальний захід щодо вирішення батьків у конкретних ситуаціях.

72% батьків вважають, що все ж таки додаткові заходи, щоб компенсувати ті самі прогалини, потрібні. Хтось пропонує варіант групових чи індивідуальних занять. Хтось бачить у цьому питанні необхідність роботи із репетитором.

Нагадаємо, школярі, готуйтеся: в Україні вирішили відновити ЗНО, коли перші тести

Як повідомляв "Знай.uа", одеський депутат Ігор Димитрієв побудував бізнес на викраденні українських дітей: вивозять під виглядом евакуації

Знай.uа писав, як можна застосувати звичайну крейду в побуті: вирішить цілих 5 справ по господарству