Українці вже неодноразово стикалися іноді з дуже сумним сервісом від "Нової пошти".
Було все: і розбиті речі, і крадіжка речей (навіть у військових), і упаковка маленьких предметів у великі коробки підвищення ціни. Точкою кипіння стало недавнє підняття вартості доставки і тому клієнти повільно перетікають у конкуруючу "Укрпошту".
Новим кричущим випадком поділилася українка, звинувативши "Нову пошту" у так званому продажу повітря. Це стосувалося тієї самої некоректної упаковки посилки.
Про це вона написала на сторінці компанії у соцмережі.
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
"Навіщо ви продаєте замість послуг папір та повітря? Сьогодні отримала велику коробку. У ній лежали чотири маленькі картини. Упаковані добре в пухирцю, і знизу і зверху купа паперу. Чому ви регулярно обманюєте своїх клієнтів?", - обурилася клієнтка.
Вона додала, що навіть якби не було меншої коробки, ту, яку використовували оператори відділення, можна було зігнути щонайменше вдвічі.
Також незадоволена клієнтка показала, що у посилці були невеликі картини, надіслані волонтерами як благодійна підтримка ЗСУ.
"Ваша компанія ще раз зіпсувала мені настрій та виманила гроші за велику коробку та папір. Мені папір теж шкода. Адже це винищені дерева заради цього виробництва. Але вас це не турбує?", - обурилася вона.
Представник організації відразу відреагував і зв'язався з відділенням відправника, щоб з'ясувати причини вибору упаковки невеликого вантажу в коробку на 5 кг.
Також у компанії визнали, що якби посилка була оформлена з вагою до 2 кг, то вартість доставки була б меншою.
"В якості компенсації ми пропонуємо промокод – разову 100% знижку на доставку посилки вагою до 30 кг (на послуги упаковки не діє)" , - додали у Новій пошті.
Нагадаємо, що "Укрпошта" виправдалася за пошкоджене майно та пояснила, коли потрібно було вимагати компенсацій: "Скласти акт...".
Раніше ми повідомляли, що у "Новій пошті" пояснили, як правильно відправляти крихкі посилки: що потрібно знати українцям.