Один із найпопулярніших українських операторів мобільного зв'язку, який обирають насамперед мешканці великих міст та української столиці, продовжує псувати нерви своїм абонентам, нав'язуванням додаткових послуг.

Справа в тому, що ці послуги через деякий час оператор переводить у статус "автоматичних" і люди не розуміють, куди йдуть гроші з їхніх рахунків. Такі випадки не поодинокі, ми розповімо вам тільки про одне, яке сталося буквально днями.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента оператора "Київстар" на порталі Minfin.

Київстар, скріншот: YouTube

"Минулого місяця купив додаткові хвилини на інших операторів (уперше). При поповненні рахунку на наступний місяць зникли 25 грн. Подзвонив оператору. Виявляється вони не питаючи мене купівлю додаткових хвилин на інших операторів вказали, як автоматичну щомісяця. Іншим словом, як злодійство, це не назвеш. Будьте уважні при замовленні послуг, бо вони з легкістю зроблять ці послуги автоматичними, не питаючи Вас", - розповів про свою проблему незадоволений абонент.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Відгук незадоволеного абонента "Київстар", скріншот: otzyvua

Також варто нагадати нашим читачам, що в Україні з початку війни почастішали дзвінки за кордон, тому клієнти мобільних операторів почали користуватися роумінгом.

Незважаючи на сподівання, ЄС не хоче вводити "Роумінг як вдома" для українців, але в Єврокомісії обіцяють, що незабаром українці зможуть безкоштовно користуватися цією послугою.

ОНОВЛЕНО

Компанія "Київстар" у коментарі редакції Знай пояснила, що саме відбувається з рахунками українців.

"Мобільний оператор не переводить самостійно через деякий час додаткові пакети хвилин у «автоматичний режим» для абонентів. Послуги з додатковими пакетами хвилин діють на регулярній основі, тобто кожні чотири тижні або місяць. Це вказано у описі послуг та абоненти можуть ознайомитися із цією інформацією на сайті або у додатку Мій Київстар перед замовленням пакетів. Якщо абонент не хоче користуватися цими пакетами у наступному місяці, то йому достатньо відключити їх дію через USSD-код або в Мій Київстар", – повідомили у компанії.

Нагадаємо, українці скаржаться на зникнення грошей із рахунків Київстару: "зайві" 100 гривень і без попередження.

Раніше повідомлялося, що українці скаржаться, що Monobank списує гроші з рахунків: що робити в такому випадку.

Також, Київстар, Lifecell та Vodafone озвучили ціни за популярну послугу.