Українським клентам різних банків значно полегшує теперішнє життя кредитний ліміт на карті, який може врятувати в непередбачуваних ситуаціях з грошима.

Звичайно, не дуже весело жити "в кредит", але що робити, коли іноді витрати виходять за межі доходів? Але іноді із цим виникають проблеми. Так, наприклад, клієнтка monobank поскаржилася, що банк самостійно підвищує кредитний ліміт і у разі виходу з пільгового періоду нараховує процентну ставку. Свою скаргу вона опублікувала на порталі Мінфін.

Карта Monobank. Фото: скрін youtube

"Начебто хороший банк, користуюся вже кілька років, жодних проблем ніколи не виникало. Раптом банк підвищив мені кредитний ліміт з 0 до 7 тисяч. Добре, перед тим як користуватися кредитними коштами уважно перечитала умови: у разі виходу з пільгового періоду процентна ставка 3.1 % на місяць буде нараховано: на максимальну суму заборгованості кожного дня! Ви серйозно? В інших банках цей відсоток нараховується раз на місяць, а у вас щодня .

Скарга на monobank

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

У відповідь на це monobank роз'яснили, що після початку користування кредитним лімітом, банк надає можливість користуватися пільговим періодом.

"Тоді знадобиться витрачену суму в одному місяці внести до кінця наступного. Або можете користуватися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця потрібно буде внести мінімальний платіж (4% суми боргу, але не менше 100 грн). На заборгованість нараховуватимуться відсотки за ставкою 3, 1% на місяць" , - пояснили в monobank.

При виході з пільгового періоду відсотки нараховуються щодня на максимальну суму заборгованості на день.

Наприклад, 1 числа протягом дня ви витратили 5000 гривень, тоді нараховуватиметься на цю суму.

Monobank, скріншот: YouTube

Нагадаємо, що з карток Monobank зникають гроші: українка розповіла, як потрапила до боргової яму.

Раніше ми повідомляли, що клієнтка Monobank розповіла, як залишилася з порожніми кишенями: заблокували рахунок та нічого не пояснили.