Українець розповів, як скориставшись терміналом ПриватБанку, втратив кошти. Свою скаргу чоловік опублікував на порталі Мінфіну.
Клієнт розповів, що при поповненні картки термінал ПриватБанку позичив гроші, але сума не була зарахована на рахунок. Гроші буквально випарувалися. Чоловік спробував звернутися за допомогою до банку, проте навіть за кілька спроб так і не зміг зв'язатися зі співробітниками.
"При поповненні термінал "з'їв" кошти і не було зарахування на картку. Сьогодні поповнював картку за адресою Тростянецька 1а у супермаркету Новус на суму 700грн, термінал кошти прийняв, але зарахування не було, додзвонитись до оператора не зміг (передзвонили з банку, з'єднання було лише з автовідповідачем, вирішення питання не знайшов) в особистому кабінеті також ніхто не відповів", – поділився клієнт.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
У ПриватБанку поспішили відповісти на скаргу та заявили, що гроші не були зараховані через проблеми у роботі терміналу. Гроші чоловікові пообіцяли повернути, але лише після інкасації та ретельної перевірки інциденту.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "став осередком корупції": українець розповів, як втратив гроші через бездіяльність співробітників ПриватБанку.
Також наш портал інформував, "хочеш грошей? Давай шоколадку": пенсіонерам у "Ощадбанку" влаштували аукціон, українці просять зупинити свавілля.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "гіршого банку немає": клієнтка "Ощадбанку" розповіла, як через помилку в системі та байдужість співробітників втратила гроші .