З 2023 року деякі мобільні оператори змінили вартість пакетів послуг, а зараз українці намагаються на всьому заощаджувати, тож хочуть знати, куди йдуть гроші.

Перевірити, за які послуги стягується оплата може кожен абонент і мобільні оператори зобов'язані надати всю інформацію. У Нацкомісії, яка регулює сферу електронних комунікацій, пояснили, як це зробити.

Мобільний оператор, скріншот: YouTube

Інформацію про те, як розподіляються гроші, можна отримати безкоштовно. Оператор надає розшифрований звіт про послуги та їхню вартість за конкретний період.

Як отримати українцям отримати такий звіт:

Популярні новини зараз

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Показати ще
  • скористатися мобільним додатком оператора;
  • звернутися з особистим фізичним зверненням абонента до магазину оператора.

Гроші, виплати. Фото: скриншот Youtube

Мобільний оператор розшифровує лише той розрахунковий період, за яким абонент має претензії. Вказують наступне: номер абонента, види послуги, обсяг наданих послуг, суми коштів на оплату за кожний сеанс зв'язку.

Отримати розшифрований звіт можуть лише ідентифіковані абоненти. Йдеться про зареєстровані чи контрактні. Розшифровці не підлягають електронні комунікаційні послуги, знеособлені чи анонімні.

Абоненти мають повне право контролювати свої витрати. Зробити це найпростіше через особистий кабінет користувача послуг на веб-ресурсах оператора або в додатку на смартфоні.

Київстар. Фото: PlaceSpaceMagazine
Київстар. Фото: PlaceSpaceMagazine

Нагадаємо, як українців обманюють у магазинах та на ринках: популярні схеми

Раніше ми писали про те, як перевозити цінні речі через кордон