Українець розповів, як йому не вдалося ні онлайн, ні у відділенні ПриватБанку замовити та зняти власні кошти.

Цим він поділився у своїй скарзі на порталі Мінфін. Чоловік розповів, як намагався зняти велику суму коштів, але нічого з цього не вийшло. За словами клієнта ПриватБанку його пускають по колу, і він не може зняти кошти.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Замовляв кошти в касі, коштів немає заявка опрацьована, замовити ще раз не можу, тому що пише що є заявка, в чаті підтримки пишуть що активних заявок немає, в підтримці телефоном чекаєш 100 годин потім просять підтвердити особистість і задають 100 питань, пізніше кажуть що ви не відповіли на питання, вам допомогали і зробити нічого не можуть. - пише клієнт банку.

За словами українця, таке обслуговування негативно відбивається на репутації банку. А свій відгук назвав "Повним проваллям".

Популярні новини зараз

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

Йдеться майже про 10 тисяч гривень: скільки сьогодні мають отримувати українські пенсіонери

Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин

Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Показати ще

Повний бардак, обслуговування просто на рівні 00000

На відгук оператори банку відповіли, що відправили його на опрацювання до фахівців.

Відгук, Мінфін

Попри відгуки, ПриватБанк продовжує бути одним з найпопулярніших фінустанов в Україні, нещодавно він змінив умови надання однієї з найпопулярніших послуг – "Миттєвої розстрочки". З другої половини листопада процентна ставка з цього виду кредитування зменшується з 2,9% до 1,9%.

Нагадаємо, ми писали, що "Ощадбанк" влаштував українцеві телефонний "терор" у спробах нав'язати кредит

Як повідомляв "Знай.ua" індексація пенсій з 1 грудня: кому з літніх українців пощастить із надбавкою.

Також "Знай.ua" інформував, ПриватБанк попередив власників кредитних карток про зміни: набули чинності нові умови