Багато експериментували, запустили пілотні проекти, не боялися ризикувати і дивувати – таким був рік ребрендингу для всеукраїнської мережі. Та чи вартувала «гра свічок»?..

За 26 років у компанії стався калейдоскоп подій, продано безліч побутової та електронної техніки, накопичено неабиякий досвід і сформована ціла історія. Перший магазин мережі відкрито у Харкові, його торгова площа складала всього 150 кв. м. Наразі ж Фокстрот має 162 роздрібних магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м у 90 містах країни і не менш популярний інтернет-магазин foxtrot.ua.

Оновлюйся з Фоксі!

Близько року тому компанія взялася за впровадження кардинальних змін, провівши комплексний ребрендинг. Як відзначили у Фокстрот, головним прагненням було змінити сприйняття імені і позиціювання бренду, підвищити якість клієнтського досвіду, забезпечити зручність здійснення замовлень в інтернет-магазині, швидкості доставки і висококласний сервіс.

«Останній рік став дуже показовим. Ми зробили величезний ривок вперед, стали більш сильними, технологічними, і багато в чому тут заслуга наших покупців, які нас стимулювали до змін і разом з тим були, залишаються і приєднуються до нас. Ще не всі плани реалізовано, але вже зараз ми точно знаємо, що рухаємося у правильному напрямку», – зазначила Наталія Ставраті, маркетинг-директор Фокстрот.

Популярні новини зараз

Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою

Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять

В Україні готується революція у житловій сфері

Показати ще

За цей час мережа презентувала:

  • понад 30 магазинів у сучасному та яскравому форматі, де продажі зросли на 20%;
  • оновлений онлайн-канал Foxtrot.ua, що наразі має трафік близько 8,5 млн юзерів на місяць;
  • провела понад 60 рекламних кампаній, для яких відзнято більше 30 відеороликів;
  • запустила низку нових сервісів: Найс Прайс, оновлений «пікап», розширені можливості доставки, в т.ч. «ранню пташку», кредитну послугу «Запилила на 25», «кредит по-домашньому», чат-бот в Viber/Telegram, тощо.
  • кількість учасників Програми лояльності Фокстрот перевищило 10 млн!

Та найголовніше: у Фокстрот з’явився свій бренд-герой – 3D-лисичка Фоксі, яка підкорила серця не тільки українців, а й сусідів із найближчого зарубіжжя. Безумовна народна любов і слава прийшли до неї завдяки анімаційним рекламним роликам, які в онлайн-просторі і на ТБ якісно виділяють бренд.

«З точки зору маркетингу, лисичка Фоксі стала найвдалішим рішенням у нашій історії. А в цілому, за результатами опитувань фокус-груп, які ми проводили серед покупців усіх вікових категорій, оновлена ​​комунікація, меседж, тон голосу і цінності, які несе Фокстрот, викликають позитивну реакцію абсолютно у всіх респондентів», – додала Наталія Ставраті.

День Народження. Версія 26.0

У своє 26-річчя Фокстрот – яскравий, стильний, креативний, сучасний і позитивний. Це бренд-друг, який завжди поруч, піклується, радить, співпереживає. Тому не дивно, що з нагоди свого дня народження подумав про кожного та підготував для всіх друзів грандіозний святковий розпродаж зі знижками до 75% на побутову техніку та електронні гаджети.

Нагадаємо, на старті ребрендингу у мережі розповідали навіщо Фокстрот нове "обличчя".