Харків'янин придбав у магазині електроніки “Cactus” новий телефон, однак зіштовхнувся з низкою проблем. Пристрій не давали оглянути не заплативши за нього, не дали можливості перевірити його справність, а коли вже вдома були знайдені дефекти - відмовилися приймати товар назад.
Про це споживач повідомив через Telegram-канал "Народный ревизор".
"Нововведення магазину: перед тим, як взяти телефон в руки, потрібно його оплатити 🤷🏻♂️
Після покупки клієнт сказав, що забув сім-карту будинку і попросив співробітників вставити сімку, щоб перевірити телефон, але вони відмовили.
В жодному випадку не залишайте картку вдома до 31 грудня: Ощадбанк зробив заяву для всіх українців
Нові зміни від "Київстар" та Vodafone: що готують для користувачів
Покарання за банківські картки: українців востаннє попередили
Пенсії зростуть? Ось які доплати отримають українці 60+ вже з січня 2026
В результаті чоловік зробив покупку, приїхав додому, вставив сімку, і телефон почав вимикатися, з'явилися смуги по всьому екрану.
Клієнт поїхав назад, але телефон не прийняли і сказали звертатися в сервісний центр самсунга. За підсумком адміністратор повідомив, якщо буде акт, що телефон не справний, телефон поміняють. Акт в сервісі надали, але телефон знову відмовилися міняти.
Для магазину не діє закон про те, що протягом 14 днів вони зобов'язані поміняти телефон або повернути кошти", - йде мова в оригінальному повідомленні.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Як повідомляв портал Знай.ua, Насолодилась кавою і заодно перекусила - українка придбала улюблений напій з "шматком м’яса".
Також Знай.ua писав, Свинячі крильця по-українськи - покупець найшов у ковбасі купу перемеленого пір'я.