Як відомо, в Україні 6 лютого запустили е-сервіс державних послуг "Дія". Це мобільний додаток має цифрові документи людини, які є аналогом паперових. Але, мабуть, не всі громадяни про це знають. Зокрема, працівники популярного супермаркета АТБ поняття не мають, що таке е-паспорт. Одна з покупців розмістила свою скаргу на сайті Otzyv.ua.

АТБ, фото з вільних джерел

Так, за словами українки, адміністратор і касири в АТБ не прийняли її електронний паспорт, оскільки не знають про мобільний додаток "Дія".

"В цьому магазині ні касир ні адміністратор не знають про те, що Е-паспорт у Дії є цифровим аналогом паперових документів,згідно Постанови КМУ та діє з 15.04.20", - поділилася вона.

Потім адміністратор супермаркету почав стверджувати, що їм ніякої постанови не приходило.

Популярні новини зараз

ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки

Відмова від повістки – не порушення? Суд розповів, хто буде правий

Тарифи на воду вже підняли: де платитимуть дорожче

Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей

Показати ще

"Касири не "понімають в тих ваших телехвонах", а переляканий адміністратор стверджує, шо "не приходила така постанова"А повинна бл*ха приходити?", - обурилася покупниця.

Скарга, скріншот Otzyv.ua

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що "Ревізор" перевірив популярний супермаркет "Ашан" в Києві.

Як повідомляв портал "Знай.ua", українці обурені імпортним товаром на полицях супермаркетів.

Також "Знай.ua" писав, що у Києві деякі супермаркети порушили умови карантину.