Про це пише New York Post.
У своєму першому звіті про доходи після кризи з коронавірусом Amazon фіксує стрімко зростаючий попит на свої послуги. Amazon повідомляє, що виручка зросла до 75,5 млрд доларів, збільшившись на 26 відсотків у порівнянні з роком раніше, і перевершила очікування Уолл-стріт у відношенні доходів у 73,74 млрд доларів.
Тим не менш, чистий прибуток у розмірі 2,5 млрд. Дол. США, або 5,01 дол. США на акцію, впала на 30 відсотків у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. І найбільшим ударом стали операційні витрати в розмірі 4 мільярдів доларів, коли генеральний директор Джефф Безос написав у записці для інвесторів, що вони «можуть взяти паузу», щоб переварити цифру.
«Це не нормальні обставини», - сказав Безос. «Ми плануємо витратити всі ці 4 мільярди доларів і, можливо, трохи більше, на витрати, пов'язані з COVID, на доставку продуктів клієнтам та забезпечення безпеки співробітників. Це включає в себе інвестиції в засоби індивідуального захисту, поліпшене очищення наших об'єктів, менш ефективні технологічні процеси, які краще враховують ефективне соціальне дистанціювання, більш високу заробітну плату для погодинних команд і сотні мільйонів для розробки наших власних можливостей тестування COVID-19 ».
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Джаггернаут електронної комерції, чиї акції виросли більш ніж на 30 відсотків з моменту першої появи коронавіруса в США в січні, знизився більш ніж на 5 відсотків після публікації звіту про доходи.