Українці, які перебувають на самоізоляції через запроваджений задля боротьби з поширенням коронавірусу COVID-19 карантин, почали все ширше використовувати сервіси онлайн-доставки. У тому числі, люди звернули увагу й на доставку продуктів з супермаркетів. Однак споживачі часто виявляються засмученими якістю цих послуг - товари приходять зіпсовані та неякісні. Саме з такою проблемою зустрілися й кияни, які замовили продукти на сайті "Produktoff.com".
Про це повідомляє Telegram-канал "Народный ревизор", який спеціалізується на публікації відгуків споживачів на проблеми з продовольчими товарами та магазинами, які їх реалізовують.
"Ось такі продукти харчування привозять киянам, якщо замовляти їх онлайн. Схоже, доставки їжі не поспішають заробляти свій авторитет і ім'я на ринку", - йде мова в оригінальному повідомленні.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
На фото можна побачити, що овочі та фрукти прийшли явно у ненайкращому стані. Білокачанна капуста має відверті ознаки гниття. З бананами ситуація трохи краща - хоча потемніння шкірки є нормальним й демонструє зрілість плоду, місцями фрукт пошкоджений та теж гнилий. Скаржаться споживачі й на проблеми з замороженими овочами.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, популярний супермаркет ледь не відправив жінку в лікарню, дивом врятувалася.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що українка показала, що бовталося в пакет соку.
Також портал "Знай.ua" писав, що супермаркет АТБ нагодував покупців ковбасою з "делікатесом".