Інтернет-супермаркет мережі Produktoff потрапив у гучний скандал. Так, жителька Києва Тетяна Барсукова заявила, що магазин не тільки халатно відноситься до власних покупців, а й доставляє зіпсовані продукти.
Відповідний допис з обуреннями вона оприлюднила на власній Facebook-сторінці.
"Зробила я замовлення: в ньому була м'ясна, сирна і молочна продукція, фрукти, овочі і заморозка. Привезти його повинні були з 16 до 20. Замовлення не привезли в зазначений час - о 9 годині вечора. Як тільки я почала розпаковувати пакети, я відразу дістала заморожені продукти, щоб покласти в морозилку. Але вони повністю розтанули і були не придатні для подальшого використання. Також я виявила гнилі банани, пророслу цибулю і замість чіпсів з сіллю,- з сиром, які ніхто не їсть у нас", - написала жінка.
Водночас киянка розповіла, що звернулася до представників цього супермаркету, аби вони поміняли продукти. Щоправда, там це зробити відмовились, зокрема маючи в наявності фотографії та ролик, який дійсно підтверджував те, що продукти зіпсовані.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
"Ми провели дослідження Вашого рекламаційну заяви з використанням матеріалів відео-реєстрації, первинних документів, опитування виконавців. Ми не можемо підтвердити відсутність у Вашому замовленні товарів неналежної якості. Вся продукція доставлялася в спеціальних умовах", - відповіли в супермаркеті для жінки.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Як повідомляв Знай.uа проведіть карантин зі смаком — як швидко і економно приготувати гору цукерок.
Знай.uа писав, коронавірус "перекрив" шлях до Антарктиди — українська експедиція повернулася додому ні з чим.