Телеграм-канал "Народний ревізор" опублікував історію жінки, яка купила телефон в київському магазині мережі "Цитрус". Клієнтка розповіла, що при покупці смартфона, продавці магазину були дуже ввічливі і послужливі, вони дуже наполегливо "впарили" їй страховку до телефону.

"При цьому згадали що навіть якщо ви спеціально кинете телефон на землю – вам поміняють скло швидко і абсолютно безкоштовно", - цитує слова жінки телеграм-канал. Клієнтка погодилася на цю страховку, адже вже мала негативний досвід з телефонами. І випадок з розбитим склом таки стався. "І тут стало зрозуміло, наскільки "Цитрус" зацікавлений в наданні сервісу та задоволених клієнтах, а просто продає додаткову послугу", - йдеться в повідомленні.

Телефон "Цитруса", Народний ревізор

Смартфон покупниця здала в ремонт ще 2 лютого, але його так і не повернули відремонтованим – то папери ніяк не підпишуть, то говорять про якусь затримку зі страхової компанії. Жінка скаржиться, що і представники страхової не поспішають допомагати. Тим часом "Народний ревізор" опублікував і відповідь "Цитруса" на дану ситуацію.

Скріншот відповіді магазину "Цитрус", Народний ревізор

Популярні новини зараз

Європі пророкують "пекельну" спеку: що чекає на Україну

Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот

Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, популярний супермаркет ледь не відправив жінку в лікарню, дивом врятувалася.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що українка показала, що бовталося в пакеті соку.

Також портал "Знай.ua" писав, що супермаркет АТБ нагодував покупців ковбасою з "делікатесом".