Клієнт мобільного оператора Lifecell поскаржився на шахрайство. Чоловік розповів про те, що повівся на рекламу і придбав для себе стартовий пакет Lifecell. Однак довго покористуватися ним не вдалося — номер відключили. Про це Олександр Пафомкін написав у Facebook.
"Розводяга від Лайфсел. Повівся на рекламу. Придбав стартовий пакет, поповнив рахунок. Почав телефонувати. Через пару днів відключають номер. Телефоную на 5433: "Ваш номер система відключила у зв'язку з підозрілою активністю. Тобто я поповнюю рахунок, користуюсь послугою, а в мене "підозріла активність". А навіщо тоді рекламувати, що можна багато телефонувати?", - йдеться у повідомленні.
В результаті компенсувати дні, коли номер було заблоковано, компанія відмовилася. Такі дії мобільного оператора автор посту називає шахрайством і обіцяє звернутися з заявою у поліцію, якщо проблему не буде вирішено найближчим часом.
"Компенсувати ті дні, коли номер був заблокований, компанія не збирається. Я кажу, що це шахрайство, а оператор мені розповідає про технічні блоки, ровки системою, технічний департамент. Тому чекаю до обіду, а там пишу заяву до поліції на шахрайство компанії. Будьте пильні!!! Не ведіться на розводи від компанії", - йдеться у повідомленні.
Банкомати "Привату" безкарно крадуть гроші українців: як працює "схема"
Плювання в спину та глузування: у ТЦК скаржаться на неприязнь цивільних
Навесні пенсії українців перерахують: на скільки можуть збільшитись виплати
З’явилися нові подробиці здачі Криму під ЧФ росії: Порошенко особисто лобіював (відео)
Нагадаємо, "Відписки для бидла", - Lifecell з'їла останні нерви українця через звичайний інтернет
Як повідомляв портал "Знай.ua", ПриватБанк несподівано звернувся до українців із важливою заявою: закривають рахунки і картки
Також "Знай.ua" писав, у роботі терміналів ПриватБанку стався збій: "З'їв тисячі гривень і припинив працювати"