Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як він взяв автомобіль у лізинг у Приватбанку. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
"Категорично не рекомендую брати авто в лізинг в Приват банку. Я взяв авто в лізинг, виплатив всю суму і зіткнувся з дуже великою проблемою, переоформлення авто з банку на себе. Перший раз мені прийшли документи з неправильними печатками, другий пакет документів прийшов не повний, третій пакет прийшов 16.02.2020 р., правильний(все це триває вже рік), але в сервісному центрі МВС не змогли переоформити т. к. на машину був накладений арешт 30.09.2019 р від Приват банку і не знято. При зверненні в Приват банк співробітники вимагають письмову відмову від сервісного центру МВС, письмовий відмова готується протягом 30к.д", - пише клієнт.
Чоловік відповів, що для нього процедура обернулася купою нервів, витрачених сил і часу і питання по переоформленню досі не закрито.
При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і заявив, що йому повідомлять про рішення відразу, як тільки будуть результати.
Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею
Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа
ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами
Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію
"Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати", - відповіли в банку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, у мережі розкрили підлу схему Приватбанку і показали, як на українців оформляють "вічні" кредити.
Як повідомляв Знай. ua, гроші виманюють гроші прямо біля банкоматів, першими постраждали пенсіонери.
Також Знай. ua писав, що ПриватБанк блокує оплату комуналки через Приват24.