Український оператор мобільного зв'язку lifecell оскандалився через свою акцію, в якій не надали уточнення для громадян. На послуги мобільного оператора поскаржилася клієнтка Ольга Ребяк на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

lifecell

Так, користувачка мережі розповіла, що святкова акція, в яку входять 300 хвилин для дзвінків, стосується не тільки інших операторів, але і самого lifecell.

"Ваше "Привітання" та "Подяка" повний розвод. Крім Вашого корпоративного сайту ніде не зазначено (в одному СМС з рекламною розсилці ), що 300 хв ВКЛЮЧАЮЧИ дзвінки на лайфсел. Ось тепер я витрачаю за додаткові 15 грн. "вітальні хвилини на дзвінки всередині мережі на лайф....а "безлім на лайф", за який вже також сплачено нервово курить в сторонці...чекає поки закінчаться хвилини за додаткові гроші", - поскаржилася жінка.

Також вона попередила інших клієнтів і подякувала оператора.

Популярні новини зараз

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Показати ще

"Так що якщо підключили АКЦІЮ, то не телефонуйте на номери лайф....а тільки на інших операторів....Інакше Ви ці хвилини сплатили двічі....ОСЬ ТАКЕ СПАСИБІ ЗА ТЕ ЩО ВИ З НАМИ", - написала вона.

Скріншот, Facebook

У свою чергу, в lifecell пояснили, чому так сталося. За словами співробітника мобільного оператора, умов акції, яку підключила Ольга, входить 300 хвилин для дзвінків по Україні. А саме не тільки інші оператори, але також і лайф.

Скріншот, Facebook

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що український мобільний оператор Київстар закриває кілька тарифних планів.

Як повідомляв портал "Знай.ua", користувачі виявили проблеми з інтернет-з'єднанням у lifecell.

Також "Знай.ua" писав, що Vodafone почав переговори з NEQSOL Holding.