Український оператор мобільного зв'язку lifecell оскандалився через свою акцію, в якій не надали уточнення для громадян. На послуги мобільного оператора поскаржилася клієнтка Ольга Ребяк на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Так, користувачка мережі розповіла, що святкова акція, в яку входять 300 хвилин для дзвінків, стосується не тільки інших операторів, але і самого lifecell.
"Ваше "Привітання" та "Подяка" повний розвод. Крім Вашого корпоративного сайту ніде не зазначено (в одному СМС з рекламною розсилці ), що 300 хв ВКЛЮЧАЮЧИ дзвінки на лайфсел. Ось тепер я витрачаю за додаткові 15 грн. "вітальні хвилини на дзвінки всередині мережі на лайф....а "безлім на лайф", за який вже також сплачено нервово курить в сторонці...чекає поки закінчаться хвилини за додаткові гроші", - поскаржилася жінка.
Також вона попередила інших клієнтів і подякувала оператора.
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
"Так що якщо підключили АКЦІЮ, то не телефонуйте на номери лайф....а тільки на інших операторів....Інакше Ви ці хвилини сплатили двічі....ОСЬ ТАКЕ СПАСИБІ ЗА ТЕ ЩО ВИ З НАМИ", - написала вона.
У свою чергу, в lifecell пояснили, чому так сталося. За словами співробітника мобільного оператора, умов акції, яку підключила Ольга, входить 300 хвилин для дзвінків по Україні. А саме не тільки інші оператори, але також і лайф.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що український мобільний оператор Київстар закриває кілька тарифних планів.
Як повідомляв портал "Знай.ua", користувачі виявили проблеми з інтернет-з'єднанням у lifecell.
Також "Знай.ua" писав, що Vodafone почав переговори з NEQSOL Holding.