Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як йому не вдається змінити ліміт оплати в інтернеті з-за технічних проблем і відповіді банку. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
"Неможливо змінити ліміт оплати в інтернеті, через постійні технічні проблеми, не працюють термінали, то банкомати і т. д. Кожен клієнт повинен мати доступ до власних коштів 24/7 і митьево !!! Це основне завдання обслуговування будь-якого банку. Але, на жаль, це не про сьогоднішній Приват, який постійно програє конкуренцію з кожним днем і клієнтом.", - повідомив клієнт банку.
При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і запропонував варіанти вирішення.
"Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми перевірили інформацію, труднощів технічного плану не зафіксовано. Також, нами буде проведена робота з працівником за вашим зверненням, щоб надалі подібна ситуація не виникала. Як ми бачимо, то зараз питання вже не актуальне. Дозвольте нагадати, що надається банком кілька можливостей зміни ліміту, в тому числі і чат-боти, які можуть допомогти Вам у вирішенні питання в 2 кличу. Для цього достатньо звернутися в чат і вибрати меню «Збільшити ліміт для оплати в Інтернеті», або ж в пошуку написати «Інтернет ліміт». У випадку, якщо ми можемо ще чимось Вам допомогти, то будемо раді підказати інформацію в особистих повідомленнях", - повідомили в Приватбанку.
Популярні новини зараз
Показати ще
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, у Приватбанку відповіли про страхової компенсації.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк зробив заяву про кредитні картки.
Також Знай. ua писав, що у Приватбанку відповіли за зникнення грошей з Приват24.