В Україні запланували серйозні зміни правил авіаперевезень. Про зміни повідомили в Державіаслужбі України. Так, обіцяють змінити норми перевезення ручної поклажі, час закінчення реєстрації і посадки на рейс.

Реєстрація на рейс і посадка

Згідно з повідомленням , авіакомпанії отримають право самостійно встановлювати час закінчення реєстрації на рейс і посадки в літак. Так, зараз це правило єдине - реєстрація повинна завершуватися не раніше 45 хвилин, а посадка в літак - не раніше 15 хвилин до вильоту рейсу.

аеропорт "Бориспіль" в Києві

Зміна норми перевезення ручної поклажі

Норма загальної ваги ручної поклажі зараз становить не більше 7 кг, але авіаперевізник своїм рішенням може збільшити безкоштовну квоту. Згідно з новими правилами, мінімальна норма ручної поклажі не повинна бути менше 5 кг.

Кожен пасажир має право додатково взяти в літак жіночу, чоловічу сумку або рюкзак. А от норми їх ваги і габаритів буде встановлювати авіакомпанія.

Популярні новини зараз

Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

Нові норми безплатної перебронювання

У нових правилах пропонують скасувати вимогу безкоштовного перебронювання квитка, у разі, коли перший рейс запізнився, і пасажир не встиг на другий рейс при оформленні перельотів окремими квитками.

Рейс будуть вважати скасованим, якщо його затримка перевищила 48 годин. Якщо змінився аеропорт вильоту чи прильоту в межах одного міста, рейс не вважається скасованим.

Відповідальність перевізника за затримку рейсу і втрату багажу підвищать

Відповідальність авіаперевізників за затримку рейсу пропонують підвищити з 4694 до 5346 спеціальних прав запозичень ($7324). Крім того підвищиться відповідальність у разі втрати, пошкодження або затримки багажу (з 1131 до 1288 ($1765).

Літак Belavia
Transport-Photo.com

Цілодобовий колцентр для всіх рейсів

Кожна авіакомпанія зобов'язана мати цілодобовий колцентр. Зараз перевізники зобов'язані забезпечувати таку підтримку тільки при виконанні рейсів у нічний час.

Ускладниться робота посередників, що допомагають пасажирам

Сервіси-посередників, що допомагають пасажирам отримати компенсацію, будуть зобов'язані надати уповноваженим органам копію паспорта пасажира, та оригінал довіреності за підписом-оригіналом.

Документи для реєстрації

Докладний перелік документів для реєстрації на рейс замінять формулюванням, що реєстрація проходить на підставі документів, що засвідчують особу, визначених законодавством.

Нагадаємо, рейс відомої авіакомпанії Austrian Airlines, який прямував маршрутом «Відень - Одеса - Відень», затримався на 10 годин.

Як повідомляв портал "Знай.uа", в Україні стався гучний скандал, який пов'язаний з пасажирськими авіаперевезеннями.

Також "Знай.uа" писав, що МАУ буде евакуювати українців з китайського туристичного острова Хайнань через коронавірус.