Державний банк "ПриватБанк" не зміг захистити гроші клієнтки і їх без підтвердження в один клік перевели до себе на рахунок шахраї. Про це клієнтка банку поскаржилася в розділі "Відгуки" на сайті Мінфін.
"Реєструвалася на сайті КредитОнлайн. Оплату виставили 1,25. Я дала згоду і підтвердила платіж через приват24 по смс. Але що відбувається далі… Далі мені приходить квитанція, Купівля квартир Москва' і квитанція в рублях 500+. Заходжу в Приват24 а там -199 грн. Зателефонувала оператору Приватбанку. Відповідь була з ряду геть… Оператор сказала наступне :- так як ви реєструвалися на сайті і ваша карта стала прив'язана до цього сайту, платіж могли зняти автоматично! У мене питання:- як таке може бути? Я підтверджую платежі з перекладом з однієї своєї картки на другу відбитком пальця. Ні це чи БЕЗПЕКА? Ні це та надійний захист банку?", - запитує вона.
Вона пояснила, що оператор Приватбанку лише порадила їй зайти на сайт і скасувати підписку, хоча жінка запевняє, що не реєструвалася на сайті і не давала своєї згоди. Другим варіантом їй запропонували заблокувати карту.
"Другий варіант, запропонований оператором, заблокувати картку… Я просто в шоці. У сайту Московські Квартири повноважень більше, ніж у самого сайту Привіт?", - заявила клієнтка банку.
Популярні новини зараз
Показати ще
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Представники Приватбанку в коментарях висловили свої співчуття і висунули припущення, чому так могло статися.
"Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією і в той же час не хочемо, щоб між Вами і Банком були непорозуміння. Дозвольте пояснити, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах і підтвердивши авторизацію карти, Ви даєте згоду на подальші списання з карти без додаткового підтвердження. У подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті сайту або в службі підтримки даного сервісу. Якщо Ви не підтверджуєте операцію по карті, за Вашим зверненням на підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування і направити його в міжнародну платіжну систему. Ми склали кілька простих правил, які допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті", - відповіли в Приватбанку.
Нагадаємо, ПриватБанк нав'язує пенсіонерам "мертві" картки.
Як повідомляв Знай. ua, в ПриватБанк неможливо додзвонитися.
Також Знай. ua писав, що шахраї поцупили у клієнтки Приватбанку 7 тисяч гривень за "красу".