Клієнт державного банку ПриватБанк поскаржився, що не може протягом тривалого часу додзвонитися на гарячу лінію підтримки клієнтів. У банку спробували відповісти і розібратися в причинах ситуації, яка виникла. Відповідний запит і відповідь з'явилися у відгуках на сайті Мінфін.
"За останні пару тижнів практично неможливо було додзвонитися на гар.лінію Приватбанку, постійно відповідають «немає вільних операторів» доводилося чекати по 50 і більше хвилин (слухати музику), до відповіді оператора, а іноді, зв'язок обривався після години очікування, так і залишившись без відповіді оператора. При виборі послуги "замовити callback" нічого не змінюється, т. як автовідповідач автоматично передзвонює через кілька хвилин, але доводиться все також слухати музику по годині і не факт, що дочекаєшся відповідь оператора", - обурюється клієнт.
Українець зазначає, що якщо вже є функція того, що людині зателефонують, то логічніше, щоб це робив не автовідповідач, а реальний вільний оператор. Клієнт зажадав відповіді, що відбувається з гарячою лінією банку і рішення проблеми.
В службі підтримки ПриватБанку постаралися розібратися в ситуації, однак однозначної відповіді на питання клієнта не дали і лише зазначили, що намагаються зробити якість обслуговування на вищому рівні, а велику кількість операцій можна провести самостійно.
Мобільний зв'язок стає розкішшю: Київстар приголомшив абонентів оновленими тарифами
Змусять відповідати за кожну гривню: українців жорстко штрафують за гроші на картках
Новорічні канікули затягнуться аж на місяць: чому школи не готові до навчання
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
"Приносимо вибачення за незручності, які виникли при зверненні на підтримку. Ми проаналізуємо дану ситуацію і перевіримо, що могло до неї привести, щоб уникнути такого моменту в майбутньому. Нами постійно проводиться робота у даному напрямку, щоб якість обслуговування завжди була на найвищому рівні. Для цього ведеться набір персоналу, а також збільшується кількість операцій, які можна провести самостійно, без необхідності звернення до співробітнику. Якщо ж у Вас виникають питання, ми завжди готові відповісти на них по одному з каналів, вказаних на нашому сайті. У разі, якщо Ваше питання залишилося актуальним, будь ласка, зверніться до нас в особистому повідомленні, будемо раді допомогти.", - повідомили в Приватбанку.
Нагадаємо, ПриватБанк нав'язує пенсіонерам "мертві" картки.
Як повідомляв Знай. ua, Приватбанк буде збирати комісію за платежі у вечірній час.
Також Знай. ua писав, що шахраї поцупили у клієнтки Приватбанку 7 тисяч гривень за "красу".