Практично щодня сотні українців скаржаться на поганий зв'язок і "космічні" тарифи мобільного оператора Kyivstar. Отже, в цей раз мешканка Мелітополя обурилась діями стільникового оператора - не просто в односторонньому порядку підвищив ціни на свої послуги, але і не спромігся попередити про це.

Другого лютого абоненти інтернет-провайдера Kyivstar виявили, що вихід мережа став недоступний. Так як послуги були оплачені у повному обсязі, користувачі подумали, що неполадки на лінії.

Kyivstar

Кілька разів безрезультатно перезавантаживши роутер, люди стали телефонувати оператору. Вже традиційно, вдалося не відразу.

Представник компанії, який через півгодини все ж таки відповів на дзвінок, радісно повідомив, що тариф, яким користувалася сім'я, закрився ще в 2018 (!) році. Тепер у абонентів зовсім інший пакет і коштує він не 120, а 160 грн.

Популярні новини зараз

Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки

Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Показати ще

Київстар
ttt.ua

При цьому доплатити треба зовсім не 40, а 65 грн, так як за два дні чудесним чином з рахунку списалось 25 грн.

Примітно, що жодних попереджувальних повідомлень оператор послати не спромігся, надавши клієнтам шанс самим здогадуватися про підвищення тарифу. І це неодноразовий випадок. Компанія Kyivstar дозволяє собі такі фрівольності защораз, а толком пояснити таку безвідповідальність і неадекватне відношення до клієнтів, не може жоден представник компанії.

Нагадуємо, що до кінця 2020 року всі станції київського метрополітену планують обладнати доступом до 4G-інтернету.

Також Знай.uа писав, що "Вконтакте" і "Яндекс" знову в Україні: провайдери відкрили доступ до заборонених сайтів.