Вітчизняний бренд «Хортиця» на світовому ринку за перші дев'ять місяців 2019 року показав приріст продажів на 35% в порівнянні з дев'ятьма місяцями 2018 року.
За даними виробника, найвищий приріст показали такі країни, як США, Канада, Ізраїль і Корея.
Головним фактором успіху виробники вважають використання інноваційних технологій у виробництві. «Хортиця» застосовує технологію 7 ступенів фільтрації горілки і 7 рівнів дистиляції, а також використовує артезіанську воду і спирт нового покоління «Пшенична сльоза».
На думку фахівців, Хортиця це приклад кращої горілки, в якій використовується саме високоякісна сировина у виробництві міцного алкоголю.
Нагадаємо, що в цьому році авторитетне британське видання Drinks International опублікувало рейтинг найпопулярнішого в світі алкоголю. За його результатами, в категорії «Горілка» «Хортиця» стала єдиною вітчизняною горілкою в трійці світових лідерів.
Нові правила бронювання з 1 грудня: хто підпаде під мобілізацію ТЦК вже за тиждень
Новорічні канікули затягнуться аж на місяць: чому школи не готові до навчання
Перевірки ТЦК на вулиці: чи законна вимога показати телефон
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю