Шокуючі випадки знахідок у продуктах з відомих супермаркетів відбуваються по всій Україні. Люди скаржаться на черв'яків, деревину та інше, що знаходять у власних продуктах харчування і діляться страшними фотографіями в соціальних мережах.

У Мелітополі покупці "Сільпо" поскаржилися на пакування борошна з хробаками всередині. На відео, яке опублікували в Instagram, можна побачити, як черв'яки повзають по борошну.

"Брали два види борошна: цільнозернове і вівсяну. Вівсяна виявилася прогорклой, а в цільнозерновий виявився ось такий сюрприз. Дата виробництва 02.05.19", - написала Тетяна Городецька.

В АТБ міста Шпола стався інший скандал. Там дівчина купила батон, який був повністю покритий цвіллю. Під публікацією в Facebook пост прокоментувала працівниця магазину АТБ, яка дала рекомендації, що робити жінці:

"Я працюю в Шполі в АТБ. У таких випадках ви приносите товар та чек та адміністратор повертає кошти, це робиться без проблем".

Популярні новини зараз

З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію

Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання

Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки

Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають

Показати ще

В Одесі у "Сільпо" місцева жителька купила булочки з шматками деревини всередині. Неприємний факт вона показала в соціальних мережах.

“В “Сільпо” в “Сіті-Центр” купила булочки з кунжутом, але не очікувала, що вони будуть ще й з деревиною. Не дуже приємно було виявити шматок дерева у себе в роті. Купую там останній раз”, – обурилася одеситка.

Сільпо, Facebook

ЩО РОБИТИ ПОКУПЦЕВІ:

У разі, якщо ви після покупки виявили, що продукт зіпсований, прострочений або у ньому містяться сторонні предмети, не передбачені етикеткою, варто звернутися в магазин, де був куплений товар. З собою потрібно мати товарний чек, який доведе, що продукт саме з цього магазину.

Покупець має право на заміну зіпсованого продукту на якісний або на повернення грошей.

Крім того, якщо продавець відмовляється повертати гроші, можна подати скаргу територіальне відділення Державної служби з питань безпеки харчових продуктів та захисту прав споживачів. Скаргу можна подати за місцем знаходження продавця і покупки товару, і за місцем свого проживання. Розглянути вашу скаргу і повинні дати відповідь протягом 30 днів.

У скарзі варто вимагати проведення перевірки продавця, накладення штрафу та попросити зобов'язати задовольнити ваші вимоги.

Нагадаємо, популярний супермаркет "нагодував" покупця борошном з черв'яками.

Як повідомляв Знай. ua, одеситка ледь не проковтнула небезпечну гидоту в булочці, дикі кадри.

Також Знай. ua писав, що одесити розкрили секрет шаленої популярності легендарного Привозу.