Із настанням перших заморозків далеко не всі водії поспішити "перевзути" своє авто у зимову гуму. Але ігнорувати це у жодному випадку не можна – згадайте показові затори на дорогах і розлючених людей на обочині, котрі саме через "старі" колеса опинилися у незручному становищі і не змогли дістатися на роботу чи додому.
Як відомо, у Державному агентстві автомобільних доріг України порекомендували почати перехід на зимові шини через погіршення погодних умов.
Шини, які призначені окремо для зими, і окремо для літа, мають відмінності за складом матеріалу, з якого вони зроблені, і малюнку протектора.
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Зимова гума, на відміну від літньої, м’якша. Вже при температурі вище +10 градусів зимові шини починають гірше працювати, сильніше нагріваються під променями сонця і від теплого асфальту, стають м’якші, швидше стирається малюнок протектора. А шипована гума – мало того, що зношується з настанням теплої погоди, шипи на мокрому асфальті подовжують гальмівний шлях і взагалі роблять некомфортною поїздку по сухій дорозі.
Укравтодор вважає, що температура повітря повинна бути, в середньому, близько +7 градусів. За таких умов можна міняти гуму.
Зимові моделі гуми краще утримують авто на снігу і при ожеледиці, а також зменшують гальмівний шлях, завдяки своїй конструкції. Зверніть увагу на класифікацію зимових шин: європейські (для м’яких зим, коли температура повітря опускається не надто низько і випадає невелика кількість снігу), скандинавські (для більш суворих зим, коли випадає велика кількість опадів), шиповані (для їзди по крижаній дорозі).
Заміна літньої гуми на зимову українським законодавством не регулюється. У відповідній постанові КМУ № 1306 (31.4) йдеться тільки про те, що заборонено їздити на транспортних засобах з несправностями та невідповідністю певним умовам.
Як повідомляв Знай.ua, на українському кордоні співробітники митної служби зірвали плани словацької банди, яка намагалася провести автомобілі Ford Mondeo, Volkswagen Golf та Jeep Grand Cherokke. Відомо, що машини перебували на польській реєстрації і мали підроблені документи.
Також Знай.ua писав, що власники "євроблях" можуть через суд отримати грошову компенсацію в тому випадку, якщо при розмитненні завищили оціночну вартість машини.