Кожен користувач Інтертелеком знає, що коли кошти на рахунку логічним чином підходять до кінця, варто негайно поповнити рахунок, а якщо немає такої можливості, то скористатися послугою «Переказ грошей». Для використання даної слуги вам на допомогу прийдуть друзі, таким чином вони зможуть поділиться з вами вільними коштами зі свого рахунку. Перекинути кошти зі свого рахунку на ваш, можуть навіть ті друзі, які є користувачами інших операторів, таких як: Київстар, Водафон, Лайф.

Звичайно ж дана можливість цікава всім користувачам Інтертелеком, пропонуємо нижче в статті ознайомиться з усіма її особливостями і можливостями.

Особливості способу переказу грошей, getty images

Як перевести гроші з телефону CDMA всередині мережі Інтертелеком

Перше, про що хотілося б повідомити, це те яким чином можна поповнити рахунок, це: з мобільного телефону CDMA, який має прямий міський номер або з віртуального номера, який може бути на USB модемі, мобільному роутері.

Кожному користувачеві: Водафон, Київстару і Лайфа, варто знати детальний алгоритм поповнення з телефону, його можна знайти нижче.

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

Спершу користувачеві варто набрати на своєму телефоні (мобільному або стаціонарному) таку комбінацію * 1113 * (номер відділу по роботі, на який буде переведена певна сума грошей у вигляді 44360хххх) * (сума, яка буде переведена (від 10 до 100 грн.)) І вже після цього натиснути на кнопку виклику.

Є ще один варіант для перекладу певної суми грошей, користувач може відправити SMS повідомлення на номер 0941111113 з таким текстом (номер відділу по роботі) * (сума).

У тому випадку, якщо абонентом було, щось неправильно прописано, або просто немає можливості здійснити переказ грошей, то на номер телефону користувача прийде СМС повідомлення з подібним текстом:

  • Pomylka: nevirnyi nomer telefonu;
  • Pomylka: vidpravnyk - platnyk PDV;
  • Pomylka: oderzhuvach - platnyk PDV;
  • Pomylka: perevyshcheno limit vidpravnyka za misiats (S + Z);
  • Pomylka: perevyshcheno limit vidpravnyka za dobu (S + Z);
  • Pomylka: perevyshcheno limit oderzhuvacha za misiats (S + Z);
  • Pomylka: perevyshcheno limit oderzhuvacha za dobu (S + Z).

Коли ж все буде заповнено відповідно до алгоритму, коли на рахунку є необхідна сума грошей, що не перевищує суму, що перказують, то абоненту прийде наступне повідомлення:

Perekaz S hrn na nomer N. Kod pidtverdzhennia: XXXX.

З цього знаємо, що S - це сума переказів за вказаний період, Z - сума переказу, ХХХХ - це код підтвердження, його потрібно буде переслати оператору, таким чином операція буде завершена. Після цього на клавіатурі телефону користувачу необхідно буде набрати * 1113 * (Код підтвердження) і після цього натиснути на кнопку виклику.

Повідомлення з помилкою, getty images

Для того, щоб скористатися другим варіантом з підтвердженням, передбачається відправка СМС на номер 0941111113, саме в ньому буде прописаний код підтвердження. У тому випадку, якщо користувач не закінчив роботу, і не підтвердив запит на переказ коштів, то в перебігу десяти хвилин дана операція буде анульована, а на телефон йому надійде повідомлення з таким текстом:

Pomylka: kod pidtverdzhennia anulovan

Коли ж кошти будуть вдало перекладені, то і відправнику, і одержувачу коштів буде надіслано повідомлення в такому форматі:

Chek #N. Perekaz S hrn z nomera X na nomer Y

З цього розуміємо, що S - це сума переказаних коштів, X, Y - є номерами з якого і на який був здійснений переказ грошей.

Для того, щоб упевнитися в правильності здійснення даної процедури, користувачеві досить відправити порожнє СМС повідомлення на номер 0941111113. Після чого їм буде отримано повідомлення в такому вигляді:

Potochni limity perekaziv: Х (doba), Y (misiats), Z (saldo)

В даному алгоритмі X - це кількість, що залишилася переказів на поточну добу;

Y - відповідає за залишок допустимого переказу в поточному місяці;

Z - сума на основному рахунку, з якої і може здійснюватися переказ.

Є ще другий варіант, використавши який можна здійснити цю операцію за допомогою сайту оператора, що звичайно ж набагато зручніше і швидше, в такому випадку потрібно буде використовувати систему АССА.

Яким чином можна переводити гроші всередині Інтертелекому, використовуючи АССА

Дана система має більш широкі можливості і дозволяє використовувати існуючу послугу «Переказ грошей» у ще більш легкотравному варіанті, ніж ми розглядали вище в статті. Насамперед користувачеві необхідно ознайомитися з АССА і звичайно ж зареєструватися в ній.

Після чого користувачеві необхідно зайти у вкладку Програми, знаходиться в лівому кутку, після цього погоджуємося з умовами, які раніше були запропоновані оператором перед тим як користувач почав працювати з цим пунктом меню і заповнюємо табличку під назвою «Переказ грошей», докладніше нижче на малюнку.

Переказ грошей, getty images

У самій таблиці користувачеві буде потрібно натиснути на посилання Програми, яка знаходиться в особистому кабінеті, нижче ввести номер, на який планується переказ грошових коштів і безпосередньо заплановану суму переказу. На завершення натискаємо на кнопку - Перевести.

Прописувати номер телефону, на який будуть переведені гроші, необхідно в такому форматі: 44360ХХХХ (нуль на початку вписувати не потрібно). У наступну строку вписуємо суму для перекладу, діапазон від 10 до 100 гривень без копійок. На завершення натискаємо - Перевести, після цього на екрані користувач побачить повідомлення про те, що переказ грошей було здійснено успішно.

Повідомлення про переказ грошей, getty images

Якщо виникнуть якісь проблеми через зроблену десь помилку не буде можливості перевести гроші, то на екрані з'явиться запис із зазначенням цієї помилки.

Звичайно ж, як і в кожній послузі подібного плану можуть бути встановлені обмеження, і навіть є правила про те, хто не може використовувати дану послугу, про все це докладніше нижче в статті.

Обмеження стосуються юридичних осіб, платників ПДВ, а якщо користувач є звичайною людиною, яка підключила послугу на контрактній основі (по паспорту) або без контракту, то здійснювати переказ грошей можна без обмежень, дотримуючись тільки тих правил, які її стосуються, вони прописані нижче в статті.

Існуючі обмеження для здійснення платежу

Прописані нижче умови стосуються не безпосередньо особистості що платить, а безпосередньо умов, за якими буде здійснюватися платіж, умовами є:

  • Після здійснення переказу коштів на рахунку у абонента має залишитися не менше 5 гривень;
  • Переказувати можна виключно цілі значення в гривнях;
  • Скидати суму нижче 10 гривень можна;
  • Протягом доби можна здійснити переклад на суму не вище 100 гривень;
  • За період одного місяця, загальна сума всіх здійснених переказів не може перевищувати 1000 гривень.

Вимоги щодо отримання грошей

Подібним чином складений перелік вимог, яким повинен відповідати одержувач коштів, про них нижче:

  • У день отримати на свій рахунок можна не більше 100 гривень;
  • В місяць ця сума не повинна перевищувати 1000 гривень.

Ті гроші які були отримані користувачем на рахунок, він може розподіляти як вважатиме за потрібне, навіть оплатити з них абонплату.

Звичайно ж отримані гроші абонент не має можливості вивести або перевести в готівку з рахунку, і звичайно ж він не може ці ж гроші скинути іншому абоненту використовуючи послугу «Переказ грошей». Таким чином переведені гроші одним абонентом, стають особистою власністю іншого (абонента одержувача), як ними розпоряджатися вирішує він сам.

Вимоги щодо отримання грошей, getty images