ПриватБанк - один з найпопулярніших банків в Україні, послугами якого користуються багато жителів країни. Однак, не завжди клієнти мають позитивний досвід взаємодії з ним.
На сайті Мінфіну у відгуках до будь-якого банку України, який є в каталозі сайту, користувачі можуть залишати коментарі розповідати про проблемних і невирішені ситуації. Так, один з користувачів сайту Мінфіну залишив коментар про досвід взаємодії з ПриватБанком. За словами українця, банк не дозволяє йому зняти гроші з рахунку:
"Маючи на рахунку, на депозиті, на приват-внесок грошові кошти. Не можу зняти навіть 50 гривень ні в касі, ні в банкоматі. Обмеження зняття готівки по карті і рахунками. Сказали нібито фінмоніторинг, принести документи -ми представили документи! Приват банк не визнав їх !!! хоча це договір-купівлі продажу оформлений нотаріусом за законодавством України !!! тепер ми без грошей! ні хто нічого не знає !!! керівник відділення, ні оператор, ні call-центр !!! приват тупо вкрав гроші!!!"
Співробітники ПриватБанку написали розгорнуту відповідь клієнту і спробували пояснити ситуацію:
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
"Дозвольте пояснити, що Вами було вичерпано ліміт видачі готівки. Для збільшення ліміту, Вам необхідно звернутися у будь-яке відділення ПриватБанку та надати документи, що підтверджують походження коштів які Ви бажаєте отримати"
За словами співробітника ПриватБанку, банк може: "Здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми".
Клієнт відповів на рекомендацію банку, однак далі ситуація поки ніяк не вирішилася, і чим вона закінчилася невідомо.
Нагадаємо, раніше співробітник НБУ спалився на фейковому кредиті: був укладений договір на десятки мільйонів гривень.
Також Знай.uа писав про мобільний додаток Google Pay: як встановити і використовувати для оплати товарів.
Ще Портал Знай.uа повідомляв про збитки за анексію Криму: Ощадбанку вдалося виграти у РФ $1,3 млрд в суді.