Сьогодні користувачі мережі інтернет вирішують найрізноманітніші питання не тільки за допомогою ноутбука чи комп'ютера, але й за допомогою мобільного телефону. Але чи варто скачувати мобільний додаток «Мій Водафон»? Дізнайтеся: як його встановити, зареєструватися та навіщо це потрібно? Пропонуємо покрокову інструкцію. Читайте також про переваги й недоліки програми.
Крок 1. Завантажити та встановити мобільний додаток
Щоб дізнатися діючі тарифи або іншу необхідну інформацію, абоненти «Водафон» набирають номер «111». Мобільний додаток My Vodafone дозволить здійснювати адміністрування діючих тарифів, можливість керувати кількома номерами одночасно, зв'язатися із оператором онлайн, подивитися дату, коли потрібно поповнити рахунок, дізнатися про діючі тарифи тощо.
Завантажити та встановити додаток досить легко й просто. Для цього можна скористатися одним із двох варіантів: 1) зайти у пошуковиу магазину додатків «Мій Водафон»; 2) зайти у пошуковик Play Маркет.
Клікнути на мобільний додаток My Vodafone і натиснути «встановити». Будь-які програми встановлюються таким чином досить швидко й просто. Цей додаток займає у розпакованому вигляді на андроїді близько 100 Мб.
Коли установка закінчиться, ви побачите на дисплеї телефону новий, властивий «Водафон», червоний ярлик. Відкрийте програму. Вона попросить вас ввести свій номер. Після чого необхідно буде натиснути на вікно «Вхід».
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Через кілька секунд ви отримаєте смс-повідомлення, у якому буде зазначено 4-значний код. Вам необхідно ввести його. Якщо не виходить зареєструватися, що трапляється вкрай рідко, необхідно буде входити у програму за допомогою PUK коду. Але альтернативним варіантом часто не доводиться користуватися, оскільки реєстрація здійснюється після введення 4-значного коду.
Крок 2. Домашня сторінка - основний додаток
Потім має з'явитися домашня сторінка - це головна графа додатку, що включає основну інформацію. Цією сторінкою найбільше цікавляться користувачі. Тут представлений ваш номер. Натиснувши на нього, у абонента з'явиться можливість додати сюди інший номер оператора «Водафон», якщо такий, звичайно ж, є.
Додаток включає можливість додавання й інших номерів від цього оператора. Наприклад, додавши сюди номери телефонів дітей або дитини, ви зможете контролювати його рахунок та витрати. Додавати номера необхідно за аналогією: за допомогою смс-повідомлення.
Щоб переключитися між номерами після реєстрації, необхідно обирати номер на дисплеї у лівій частині екрана. Здійснивши вхід та реєстрацію, можна подивитися баланс: скільки коштів залишилося на рахунку. За допомогою натискання на плюс, який знаходиться праворуч, ви зможете поповнити рахунок.
Для цього достатньо ввести потрібну суму й номер карти, із якої здійсниться пересилання грошей. До речі, для постійного поповнення рахунку таким чином, номер карти можна тут зберегти, щоб згодом автоматично заходити. І платити таким чином легко, швидко й просто.
Крок 3. Фішка «Водафон» (Україна): зароблені бонуси, трафік
Поповнюючи рахунок та користуючись послугами оператора, кожен абонент заробляє свої бонуси. Дізнатися кількість зароблених можна за допомогою натискання за вказаним посиланням. А якщо ви хочете отримати ще більше бонусів, але не знаєте, як їх правильно використовувати, тоді обов'язково зайдіть за посиланням та прочитайте більш детальну інформацію про цю можливість, представлену тут.
Для того, щоб отримати трафік вашого тарифного плану, зверніть увагу на 3 кнопки, які знаходяться праворуч внизу. Завдяки їх натисканню, можна миттєво з'ясувати, скільки можна користуватися інтернетом, скільки безкоштовних хвилин на вашому рахунку на інших операторів та скільки безкоштовних смс-повідомлень ще можна відправити.
Кругова діаграма демонструє увесь цей «процес». Якщо вам не потрібно дивитися трафік, варто просто відключити його, натиснувши на кнопку руху назад.
Крок 4. Зв'язок із оператором
Для зв'язку із оператором мережі необхідно натиснути на посилання «24/7». Після натискання з'явиться вікно. У верхній частині екрану знаходиться два пункти. Відкривши один із них за замовчуванням, абонент зможе звернутися у Vodafone (Ukraine) і з'ясувати необхідну інформацію.
Найбільше користувачів оператора цікавлять фінансові питання та про тарифи. Іноді абоненти цікавляться рубрикою «розваги» або «роумінг». Натиснувши на потрібне вікно, можна буде поставити оператору запитання. Найбільш поширені із них наступні:
• Як уникнути непередбачену тарифікацію?
• Як відключити послугу?
• Як змінити тариф?
• Як дізнатися PIN/PUK код?
• Як відключити мелодію, що звучить замість гудків?
• Як змінити формат та відновити SIM-карту?
• Як замовити Vodafone-кредит?
• Що робити, якщо при поповненні через банкомат або термінал самообслуговування гроші не надійшли на рахунок?
• Як можна із іншої країни зателефонувати у центр обслуговування абонентів?
• Як налаштувати інтернет на телефоні?
За допомогою веб-чату користувач може обирати будь-яке запитання про комісії, підключення/відключення послуги тощо, адресуючи його оператору онлайн. Із цією метою необхідно в одне поле ввести своє ім'я, в іншому зазначити причину звернення, тобто саме запитання.
Щоб оператор отримав ваше запитання, натисніть на вікно «почати чат». Час очікування відповіді різний. Щоб зателефонувати йому, оберіть опцію «дзвінок оператору». Після натискання на кнопку, абонент буде переведений у режим екранної клавіатури, де вказано номер «111».
Крок 5. Як знайти магазини Vodafone?
Магазини Vodafone «знаходяться» у верхній частині вікна. Зверху зліва червоними літерами висвічується вікно «звернення до Vodafone», праворуч - «магазини Vodafone». Коли ви натиснете на вибір на користь магазинів, з'явиться пошук: потрібно обрати місто чи регіон. Потім відкриється карта. І ви без зусиль знайдете потрібний магазин.
Крок 6. Меню додатка
Для того, щоб потрапити у меню цього мобільного додатку, необхідно зайти у правий верхній кут. Саме там розташоване меню. Вибравши його, з'явиться кілька вікон:
- My Vodafone - домашня сторінка.
- Пропозиції для вас.
- Поповнення рахунку.
- Тарифи.
- Послуги.
- Мої номери.
- Бонуси.
- Центр підтримки.
- Розваги.
- Ваші повідомлення.
- Витрати.
- Інші програми.
Ви натискаєте на той розділ, який вас цікавить. Якщо опція «пропозиція для вас» неактивна, вона не висвітлюватиметься, як інші. Неактивне вікно свідчить про те, що на даний час оператор не пропонує ніяких цікавих пропозицій.
Користувач може обрати потрібний аспект, наприклад, розваги. Тут представлені найрізноманітніші привабливі позиції для тих, хто сумує або просто любить подібні розваги. У розділі «розваги» представлені музика, книги, ТВ і т.д. Можна також зайти у Плей Маркет (Play Market) та скачати ігри.
Сьогодні ми не станемо заходити у кожен розділ меню. Будь-який користувач може зробити свій вибір. Наприклад, зайти у пункт «витрати», щоб подивитися свої платежі. Обрати розділ «інші додатки», де можна встановити на телефон «дитячий клуб», «музику», «гудок» тощо.
Кожен абонент може пробігтися по меню та вирішити для себе, куди йому варто заходити, а куди не потрібно. Якщо ви все ще перебуваєте у роздумах щодо того, чи варто вам завантажувати цю програму чи ні, тоді на закінчення представляємо усі плюси та мінуси мобільного додатка.
«Мій Водафон»: переваги та недоліки застосування
Переваги мобільного застосування «Мій Водафон»:
- Оперативний контроль свого інтернет-трафіку.
- Швидке управління кількістю безкоштовних хвилин на інших операторів.
- Активне координування безкоштовних смс-повідомлень.
- Дієвий зв'язок із оператором декількома способами.
- Результативна можливість отримати відповіді на запитання, які часто цікавлять користувачів мережі.
- Ефективне адміністрування діючих тарифів.
- Активна перевірка послуг із можливістю їх активації.
- Відмінна можливість керувати кількома номерами одночасно із однієї програми.
Недоліки мобільного додатка «Мій Водафон»:
- Час зв'язку з оператором: від 1 хвилини до 5 та більше.
- Неможливість відстежити кількість мегабайт, що залишилися. Використаний трафік демонструється. Залишок інтернет-трафіку програма не показує.
Без цього софта, звичайно ж, можна обійтися. Але зручніше все ж таки його використовувати. І тоді можна у багатьох питаннях розібратися самому, не звертаючись до оператора або у найближчий магазин оператора мобільного зв'язку для надання допомоги.
Згідно з відгуками користувачів Vodafone Україна, представлених на першому незалежному сайті відгуків країни, оцінка оператора становить 2,9 бала із заявлених 5. Було залишено 5 тис. 893 відгуків. Із них більшість - негативних.
Щоправда, мобільний додаток до цього стосунку не має. Абоненти, які встановили його, із плюсів відзначають можливість оперативно дізнаватися свій тариф, щоб освіжити у пам'яті розцінки. Зручний огляд інших тарифів - це відмінна можливість відразу ж перейти у новий тарифний пакет при більш вигідному платежі.
Найбільше абонентам додаток подобається із огляду на те, що тут надається інформація про тариф, щоденний баланс рахунку, доступні безкоштовні смс, хвилини, дзвінки іншим операторам. Тут зручніше зв'язуватися із оператором. І є можливість знайомитися із найбільш вживаними запитаннями таа відповідями на них без зв'язку із оператором.
У додатку функціональний дизайн, зручне меню. Крім цього, є можливість дізнаватися про акції та ставати їх учасником. Жити без цього мобільного додатку, звичайно ж, цілком можливо. Але з ним набагато зручніше здійснювати контроль свого рахунку.
Фото