Українка Ольга Файзієва потрапила в дуже незручну ситуацію з авіаперевізником, компанією МАУ. Відомо, що пасажирка купила квиток в салон бізнес-класу в літаку. Жінка в Facebook поскаржилася на авіакомпанію, що вона вводить пасажирів в оману.
Дівчину просто обурило, що пасажири бізнес-класу змушені за більші гроші летіти, як в економі. Адже купуючи дорогий квиток в бізнес-клас, пасажир, як правило, сподівається, що набуває додатковий комфорт. Але в результаті виявляється в тісному салоні з трьома сидіннями в ряду, прилеглими один до одного.
"Бізнес-клас очима МАУ... Це коли ви купуєте (як ви вважаєте) собі не просто додаткову їжу, але і можливість попрацювати на ноутбуці під час польоту, не штовхаючи при цьому ліктем сусіда в щоку або щоб ніхто не штовхав, в свою чергу, вас. Але, зайшовши в літак, ви виявляєте, що у авіакомпанії своє бачення та плани з цього приводу. І фраза, що тут "третій зайвий" ніяк не переконує персонал..." - пише дівчина.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Ольга за трохи більші гроші хотіла отримати не лише додаткову їжу, але і можливість попрацювати на ноутбуці під час перельоту. Бо у економ-класі це зробити неможливо, не штовхаючи при цьому ліктем сусіда. А в результаті виявилося, що навіть сумку для ноутбука нікуди приткнути.
Нагадаємо, МАУ опинилися в центрі скандалу: заплатив 45 тисяч за квиток і надкушену булочку.
Як повідомляв Знай.uа РАГСи тріщать по швах: у Запоріжжі — любовний бум.
Знай.uа писав, Усик відірвався з афроамериканським другом під попсу: смішне відео.