В Україні для операторів мобільного зв'язку створили нові правила надання послуг, які забороняють стягувати плату без згоди абонента.
Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби Національної комісії з питань регулювання зв'язку та інформатизації.
"Все частіше абоненти мобільного зв'язку скаржаться на списання без їх відома коштів за контент-послуги, які вони не замовляли та не використовували", - повідомили в НКРЗІ.
Проект змін до правил надання телеком-послуг було прийнято за основу, в якому було підкориговано термінологію таким чином, щоб чіткіше зафіксувати згоду абонента на замовлення чи відмову від телеком-послуг та контент-послуг.
Мобілізацію хочуть прискорити: роботу ТЦК переформатують
Зимовий перерахунок пенсій: хто з січня отримуватиме більше грошей
З 1 січня українці старші 40 років отримають 2000 гривень просто через Дію
ТЦК не має права: омбудсменка назвала головні порушення, які вчиняють ледь не щодня
Зокрема, регулятор ввів поняття "код підтвердження", тобто одноразовий пароль, який телеком-оператор надсилає повідомлення або на електронну пошту абоненту з метою підтвердження замовлення послуги. У тому числі контент-послуги.
Таким чином, мобільним операторам може бути заборонено надавати послуги без замовлення або згоди абонента, а також у тому разі, коли закінчуються гроші на рахунку або при досягненні граничної суми коштів на рахунку. Крім того, буде заборонено включати в тарифні плани послуги доступу до контент-ресурсів.
Нагадаємо, MIUI 11: список готових до оновлення смартфонів Xiaomi і Redmi.
Як повідомляв Знай.uа ледь не осліп: одесит "розплатився з таксистом моторошним способом".
Знай.uа писав, зник в останній день літа: на Вінниччині шукають чоловіка в синіх кросівках.