В Україні для операторів мобільного зв'язку створили нові правила надання послуг, які забороняють стягувати плату без згоди абонента.

Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби Національної комісії з питань регулювання зв'язку та інформатизації.

"Все частіше абоненти мобільного зв'язку скаржаться на списання без їх відома коштів за контент-послуги, які вони не замовляли та не використовували", - повідомили в НКРЗІ.

мобільний зв'язок

Проект змін до правил надання телеком-послуг було прийнято за основу, в якому було підкориговано термінологію таким чином, щоб чіткіше зафіксувати згоду абонента на замовлення чи відмову від телеком-послуг та контент-послуг.

Популярні новини зараз

Добровільний візит до ТЦК не врятує від штрафу: за що покарають деяких чоловіків

Абоненти не встигають за темпами "Київстару": тільки поповнили рахунок, а тариф уже подорожчав

Водоканали почали відключати неплатників: який борг вважається "критичним"

Нова схема крадіжки - у небезпеці кожен, хто має карту: українцям розповіли, як не втратити гроші

Показати ще

Зокрема, регулятор ввів поняття "код підтвердження", тобто одноразовий пароль, який телеком-оператор надсилає повідомлення або на електронну пошту абоненту з метою підтвердження замовлення послуги. У тому числі контент-послуги.

Таким чином, мобільним операторам може бути заборонено надавати послуги без замовлення або згоди абонента, а також у тому разі, коли закінчуються гроші на рахунку або при досягненні граничної суми коштів на рахунку. Крім того, буде заборонено включати в тарифні плани послуги доступу до контент-ресурсів.

Нагадаємо, MIUI 11: список готових до оновлення смартфонів Xiaomi і Redmi.

Як повідомляв Знай.uа ледь не осліп: одесит "розплатився з таксистом моторошним способом".

Знай.uа писав, зник в останній день літа: на Вінниччині шукають чоловіка в синіх кросівках.