ПриватБанк не зараховує гроші на рахунок після офіційного продажу нерухомості.
Про це повідомив один із клієнтів банку на тематичному порталі Мінфін.
"Після продажу нерухомості Приватбанк цілодобово не зараховує гроші на рахунок. Надали всі документи, кажуть що перевірку пройшли, але гроші не зараховують. Сидимо з 9 ранку під банком, грошей на рахунку немає. Чому? У всіх різні відповіді. У відділенні кажуть, телефонуйте в Дніпро, допомогти не можемо. На 3700 кажуть, що забракували документи, але які не знають. Знайшли телефон фахівця, який перевіряв документи, так вона розмовляти не стала!".
За словами користувача, ПриватБанку плювати на своїх клієнтів, а через подібний сервіс вони відмовляються далі співпрацювати з ним.
Без прописки тепер заборонено? Що загрожує українцям у 2025 році та як не встряти у штрафи
ПФУ завітає в гості до кожного: нові правила призначення соціальної допомоги
Пенсіонерам подвоять доплати: хто отримає більше грошей
Можуть і не впустити в Європу: українцям встановили ще одну перешкоду на кордонах
"Сума велика, офіційна угода, всі документи в ідеальному стані. Звичайно, навіщо зараховувати гроші на рахунок, з якого їх хочуть перевести в інший банк? Краще потримати хорошу суму, прокрутити. На нерви і час клієнтів плювати! Ось такий «сервіс»! Багато років були клієнтами банку, тепер не будемо. Ганьба, Приватбанк!".
Як повідомляв портал Знай.uа, ПриватБанк попередив клієнтів про додаткові комісії з грошовими операціями.
Також Знай.uа писав про те, що в Приватбанку розповіли, як не стати жертвами шахраїв.