Українці дуже тривалий час скаржаться на Kyivstar і його шахрайські схеми. Вже сотні людей не дорахувалися своїх кровних на рахунку, а від оператора почули лише відмовки. Ось в таку ж історію потрапила українка, яка вирішила поділитися проблемою, що сталася з нею на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
"Крик незахищеного, але дуже психічного споживача. Посилаю промінь поносу компанії Київстар. Від душі. Щедро, аж до масової діареї. Промінь деменції посилати сенсу немає - я думаю, це взагалі перша, необхідна ознака при прийомі на роботу. У наступному році бажаю особисто номінувати цю компанію на титул "Біде року"- злісно дівчина почала своє звернення.
Вся справа в тому, що з 17 травня у неї немає інтернету, так як, коли ремонтували дах, то прибрали обладнання. Вона відразу вирішила звернутися до колл-центру, де довго вислуховувала стандартні фрази автовідповідача і старанно перемикала кнопки. Коли нарешті вона дісталася до оператора, то їй відповіли, що її заявка прийнята.
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
"І я почала чекати і сподіватися. "Чекай на мене, і я повернуся" - та інша лірика. Через десять днів зателефонувала знову. "Як? - здивувався бадьорий хлопчик на лінії. - Ви досі без інтернету? Його правда не можна встановити на даху? Тоді ми йдемо до вас. І ми постараємося!" Це був світлий, романтичний період листів щастя. Кожні два дні - смска: "Ми все тримаємо на контролі, дорогенька, але термін розгляду вашої дуууже важливої для нас заявочки перенесено на....". На місці трьох крапок стояла дата, а не те, що ви подумали. Хоча, краще б відразу стояло правдиве буквене слово."
У підсумку, через два тижні вона зателефонувала сама і, в черговий раз, після довгих розмов її заявку прийняли і пообіцяли, що незабаром проблема вирішиться.
"Як ви розумієте, сьогодні знову відбувся душевна, але дещо емоційна розмова. Мені повідомили три речі: по-перше, я дзвоню всього вдруге. По-друге, інтернет у мене працює. А якщо не працює - то за зовсім з іншої причини, Рафік невинний, винні підрядники. Потрібно захистити Київстар від підрядників, пишіть скаргу в Лігу Сексуальних Реформ. по-третє, гроші зняті з абонплати за весь період, і повернути їх назад - суто мої проблеми. Якщо мені сильно захочеться, то я піду в абонентський центр в робочий час, витрачу всього годинку, і вуаля! - мені великодушно їх зарахують у рахунок майбутніх заслуг (моїх, звичайно)." - закінчила дівчина.
Нагадаємо, українцям пояснили правила перенесення мобільного номера до іншого оператора.
Як повідомляв "Знай.ua", Kyivstar та Lifecell заманили українців у боргову пастку.
Також "Знай.ua" писав, що Lifecell і Kyivstar влаштували "битву" за абонентів.