Укрзалізниця збирається змінити тарифну політику.
Укрзалізниця (УЗ) планує привести тарифну політику з пасажирських перевезень до ринкової за рахунок відмови від субсидування пасажирських перевезень. Основний прибуток перевізник планує отримувати від вантажних.
Про це пише Інтерфакс-Україна.
Представники "Укрзалізниці" повідомляють, що перевізник вже успішно впровадив цінову політику, яка ґрунтується на рівні попиту і пропозиції, для своїх вагонів Інтерсіті+ бізнес-класу.
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Компанія також планує відкрити доступ до ринку залізничних перевезень для приватних компаній.
У компанії очікують збільшення числа приватних компаній, які володіють пасажирськими вагонами. Планується, що в районах з низькою щільністю населення будуть побудовані місцеві залізні дороги на основі промислового залізничного транспорту та вузькоколійних залізничних шляхів.
Другий етап також передбачає створення комерційних компаній в секторах приміських і регіональних пасажирських перевезень, які будуть належати місцевим органам влади, УЗ і іншим юрособам.
Варто додати, що у 2019 році "Укрзалізниця" планує у кілька етапів збільшити тарифи на пасажирські перевезення. Так у квітні вартість квитків вже підскочила на 12%, а в жовтні ціни піднімуть ще на стільки ж.
Нагадаємо, українці поскаржились на сервіс "Укрзалізниці".Під час дощу вода полилась просто у вагон на пасажирів.
Як повідомляв раніше Знай.ua, у Дніпрі схопили дружка Кравцова: вимагав гроші за дивні послуги.
Також портал Знай.ua писав, що харків'яни платитимуть по-новому у громадському транспорті.