Розпочинається сезон відпусток і більшість українців замислюються, куди б відправитись на відпочинок. Багато туристів вирушають у відпустку за кодон. Але часто відпочинок та гарні враження можуть зіпсувати ще в аеропорту, коли затримують рейс.

Що робити, аби врятувати відпочинок, - пише "kp.ua".

Минулого року багато українських туристів постраждали саме через перенесення та затримки рейсів. Туроператори тоді назвивали серед причин неможливості вильоту як технічні, так і виробничі.

Тоді туристам порадили моніторити інформацію самостійно, відстежуючи нові розклади по онлайн-табло. А в середині липня відомий туроператор Join UP! для "стабілізації ситуації" просто скасовував півтора десятка рейсів в тиждень!

Популярні новини зараз

Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років

Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору

Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців

Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно

Показати ще

Ефект доміно

Експерти нагадують, що в подібну ситуацію можуть потрапити пасажири навіть невеликих авіакомпаній. Справа в тому, що невеликі перевізники в сезон працюють на межі своїх можливостей, завантажуючи літаки по максимуму. А от часу а заправку та прибирання в салоні бракує. Ось тут і відбуваються затримки і як наслідок, збирвається графік роботи компанії, яка працює цілодобово.

Також нереально знайти вільний борт і у конкурентів - вони в сезон відпусток теж зайняті.

Крім того, можуть виникнути неполадки, через що також переносять рейси.

А якщо рейс перенесли?

Експерти говорять, що цьогоріч також у пасажирів виникнуть проблеми з рейсами, їх будуть переносити та скасовувати ще частіше, ніж у 2018 році.

Згідно з прогнозом, зробленим компанією по виплаті компенсацій за зірвані рейси AirHelp, в 2019 році по всьому світу від затримок і скасування рейсів постраждають більше 11 млн авіапасажирів, з них в Україні - 23,4 тис.

Отже, що робити, коли ви потрапили у таку неприємну ситуацію?

Якщо виліт відбувся в той же день (наприклад, літак повинен був вилетіти в 5 ранку, а за фактом полетів до 9 вечора), юридично туроператор не зобов'язаний нічого компенсувати.

Ситуації, коли фірми роблять клієнту невеликий подарунок у вигляді знижки на наступну подорож або компенсують половину діб проживання в готелі, зовсім не рідкість. Тому, почувши, що ваш рейс затримується, зробіть кілька простих кроків:

  1. Постарайтеся не накручувати себе і не злитися - відпочинок повинен залишатися відпочинком.
  2. Зв'яжіться зі своїм турагентом - він підкаже, які папери потрібно оформляти, зафіксує скаргу і повідомить про інцидент туроператору.
  3. Збережіть ваш посадковий талон, зробіть фотографію табло з повідомленням про затримку рейсу.

Як правило, компанії, як туроператори, так і перевізники намагають залагодити конфлікти з пасажирами, адже від цього залежить їхня репутація.

Нагадаємо, українцям розповіли, як підготувати дитину до літнього табору відпочинку.

Як повідомляв портал Знай.uа, в мережі показали, як колись виглядало мальовниче озеро України.

Також Знай.uа писав про те, що у мережі показали, на що люди перетворили Карпати.