23 травня інтернет-сервіс державного Приватбанку Приват24 дав збій. Частина власників карт банку не змогли зайти в свій кабінет сервісу з комп'ютерів. При цьому мобільний додаток працює.

В прес-службі Приватбанку прокоментували скарги клієнтів. Повідомляється, що за їх даними жодного збою в цей день не фіксувалося.

При спробі зайти на сайт Приват24 пропонується підтвердити вхід з допомогою програми, але навіть після підтвердження потрапити в акаунт не вдається.

Популярні новини зараз

Тарифи на воду вже підняли: де платитимуть дорожче

"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються

Українці нарешті побачили Poch Tavria XL, яку збирали для Франції: навіть у таких журналах немає

Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Показати ще

У деяких все ж виходило ввійти, але в ньому не відображалася інформація про поточні рахунки і картки. За словами інших користувачів, після перевірки у мобільному додатку, їм пропонують пройти перевірку по електронній пошті і змінити пароль.

Нагадаємо, що у "Приватбанку" з'явилася нова послуга, яка дозволяє зняти велику суму готівкових грошей.

Як повідомляв портал Знай.uа, ПриватБанк може дозволити користувачам Приват24 додавати в свій аккаунт фотографії з метою ідентифікації по обличчю.

Також портал Знай.uа писав, що державна установа "ПриватБанк" подала до суду на українського олігарха Ігоря Коломойського.