Мобільний оператор “Київстар” блокує своїх абонентів в рамках послуги перенесення номера MNP.

Про це повідомили в прес-службі оператора Lifecell.

Відомо, що ця послуга повинна була запрацювати вже з 1 травня 2019 року, яка запрацювала з 1 травня 2019 року.

Зокрема, один з керівників компанії Lifecell Ісмет Язиджи розповів, що вже направив листа голові НКРЗІ зі скаргою на свого прямого конкурента. За його словами абонентів, які хочуть перейти від Kyivstar масово блокують, вони отримують повідомлення із кодом "404", від базового оператора. У повідомленні йдеться, що номера неактивний.

Популярні новини зараз

На землю чекають удари руйнівної магнітної бурі: нагряне вже ось-ось

Більше зняти та обміняти не вийде: які обмеження встановили банки

Зміни у військовому обліку: українським чоловікам видадуть новий документ

Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа

Показати ще

"… в період з 1 по 15 травня з 1437 спрямованих оператору-донору ПРАТ “Київстар” запитів було отримано 945 відмов на перенесення номера, що складає 66% відмов серед усіх спрямованих цьому оператору-донору запитів. При цьому з помилкою “404” надійшло 476 відмов", – йдеться в листі Lifecell.

При цьому у компанії розповіли про існування певного "IT-баг", що розсилає повідомлення про блокування. У компанії це пов'язують з поспіхом під час запуску послуги.

Варто нагадати, що українці дуже тривалий час скаржаться на Kyivstar і його шахрайські схеми. Вже сотні людей не дорахувалися своїх кровних на рахунку, а від оператора почули лише відмовки. Ось в таку ж історію потрапила українка, яка вирішила поділитися аферою, що сталася з нею, на сторінці популярного спільноти Вінниці в Facebook.

Нагадаємо, вже тривалий час користувачі послуг Kyivstar скаржаться на цього оператора. Зараз скандал торкнувся шахрайства в черговий раз.

Як повідомляв "Знай.ua", український мобільний оператор lifecell у черговий раз вимагає через суд визнати "Київстар" і Vodafone монополістами. Компанія викликала у Господарський суд Києва Антимонопольний комітет (АМКУ) з вимогою скасувати рішення від 3 жовтня 2018 року.

Також "Знай.ua" писав, що популярний та один з найбільших українських операторів мобільного зв’язку Lifecell, напередодні запуску швидкісного інтернету 5G, втратив майже мільйон клієнтів. Повідомляється, що станом на 1 квітня 2019 року абонентська база Lifecell зменшилася на 800 тисяч користувачів.