Українські оператори мобільного зв'язку попереджають українців про стрибки цін на послуги. Скоро можуть підняти тарифи.
Про це повідомили представники трійки найбільших компаній в Україні - Vodafone, Київстар та lifecell.
Оператори доводять до відома абонентів, що послуги мобільного зв'язку можуть подорожчати вдвічі. Вже до літа ціна пакетів послуг операторів в середньому може вирости з діючих 50-57 грн до 75 грн. Абонплата буде зніматися кожні 28 днів.
"Очікується, що найдешевші мобільні пакети українських операторів в 2019 році піднімуться в ціні на 50%, а середні і дорогі — на 5-10%".
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
За даними аналітиків, підвищення цін пов'язане з бажанням мобільних операторів "відбити" витрати на впровадження швидкісного мобільного інтернет 4G і, просто, наростити ARPU (середню місячну виручку у розрахунку на одного абонента).
У свою чергу представники Vodafone, Київстар і lifecell аргументують прийдешнє подорожчання зовнішніми витратами та зростанням потреб клієнтури.
Перенесення мобільного номеру до іншого оператора
1 травня стартувала нова послуга - перехід до іншого оператора зі збереженням свого номеру. Українцям пояснили, як правильно здійснити перехід та що потрібно заздалегідь зробити.
Оператор підключає вас протягом трьох робочих днів, однак у деяких випадках, абонентам можуть відмовити.
Послуга є безкоштовною. Змінювати оператора можна не частіше, ніж раз на місяць.
Нагадаємо, українці поскаржились, що не змогли подати заявку на перенесення номера до іншого мобільного оператора, функція не запрацювала.
Як повідомляв портал Знай.ua, українцям нагадали про головні зміни у травні в різних сферах життя.
Також портал Знай.ua писав про те, що користувачка популярного додатка Telegram випадково виявила слабке місце та поскаржилась на втрату аккаунту.