Вже тривалий час користувачі послуг Kyivstar скаржаться на цього оператора. Зараз скандал торкнувся шахрайства в який раз. Всі схема була зав'язана на шахрайських підписках на короткі номери. Користувачі намагалися розібратися в ситуації з допомогою спілкування з представниками Kyivstar, але підтримка оператора на всі скарги відповідала, що вони не при справах.
Українець, які зважився на з'ясування всієї ситуації, не здавався і вирішив натиснути, тоді вже техслужба "схаменулася" і почала пояснювати.
"Українська мобільна група" (УМГ) має статутний фонд всього в тисячу гривень і договір з компанією Kyivstar, що дозволяє їй обманювати більше 25 мільйонів абонентів мобільного оператора, виманювати у них по 500 і більше гривень. Що примітно, так це відсутність сайту у групи і всеукраїнського телефону підтримки, хоча компанія і "мобільний". Гроші вилучаються у клієнтів з відома оператора, так як в їх контракті чітко прописано, що можна і що не можна.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Подібні договору УМГ уклала і з іншими операторами, але у них абонплата за Інтернет вилучається разово, а не на постійній основі і тому ніяких скарг немає. А у користувачів Kyivstar вічний матірний "крик душі" в бік оператора, найкультурнішим словом якого є "мерзота",
Це не перша ситуація проблем з шахрайством Kyivstar.
"Напівлегальний оператор. Використовує напівзаконні методи для отримання надприбутку. Неодноразово піддавався штрафним санкціям. Обманними методами залучає нових клієнтів, щоб потім їх же і розкручувати на грошики. Але індивідуальні, персоналізовані тарифи... Це вже остання крапля." - пише Володимир.
"Надіслали смс, щоб була сума 55 грн на рахунку на 3.04, поповнив на більшу суму - абонплату не зняли і написали "недостатньо коштів". На питання чому так сказали "Технічна помилка і все виправлять", але кожен день знімали по 10 грн. Я з принципу 2 дня не користувався зовсім пакетом: ні дзвінків, ні інтернет - все одно знімали так звану "щотижневу абонплату" за що - не пояснили. Сказали "поповнить рахунок, а ми розбираемся". У мене питання. Чого ви крадете мої гроші? За які такі послуги?"
Більшість клієнтів також зазначає, що якість зв'язку не те, що значно впало, а пропало зовсім.
"Пипець цьому мобільному лайну , тупо перестав працювати. Останні 2 тижні воно ледве ворушиться і навіть вночі ніх*ена не працює. Зв'язок постійно пропадає, швидкості немає зовсім. Платити за повітря такі гроші? Так вже краще взагалі без інету чим годувати цих злодюг безмежних."
Раніше Знай.uа писав, що українці повстали проти "тотального жлобства" "Київстар".
Також портал Знай.uа повідомляв, що "Київстар" своїми нововведеннями поставив на карту все.