Шахраї не втомлюються вигадувати все нові способи виманювання грошей у довірливих громадян, про що пише Obozrevatel. Ксенія Онищенко з Львівської області, яка працює керівником по продажам в крупній компанії, розповіла свою історію, яка ледь не закінчилася плачевно.
Ксенія згадує: "У мене в одному банку є декілька рахунків. Так мені зручно, однією карткою я розплачуюся в інтернеті, іншу використовую для оплати в магазинах і ресторанах. Є накопичувальна, зарплатна. І ось якось вранці почали приходити якісь СМС з банку: то новина, то реклама, бо в мене з картки зняли 3 тис. грн. і лунає дзвінок саме з банківського номера телефону. Хлопець говорить впевнено, мовляв, він із служби безпеки мого банку, називає мене по імені і по батькові, і повідомляє, що шахраї вкрали у мене 3 тис. грн., але їм вдалося цю суму заморозити в архіві банку. Причому говорить він довго, хвилин 10, поки доходить до суті".
Далі шахрай запропонував Ксенії заблокувати всі її рахунки і навіть назвав точні цифри, після чого дівчина продиктувала дані з СМС про блокування. Після цього хлопець запропонував Ксенії схему, як врятувати її гроші – треба було перевести всі кошти на одну карту. При цьому вона зазначила: "Він весь час задавав питання, назвав номер мого паспорта, мою адресу. І коли він запитав моє кодове слово, я назвала. Тому сумнівів у мене не було".
Після того, як всі зібрані гроші, а це було близько 100 тисяч гривень, опинилися на одній карті, дівчина запідозрила недобре і спробувала швидко перевести гроші на карту чоловіка, для чого почала проводити операцію онлайн.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
За словами дівчини, вся розмова тривала близько 40 хвилин, після чого хлопець представив Ксенії її персонального менеджера Ельвіру Борисівну, яка повинна була дати інструкції щодо переказу грошей і їх розкиданню по новим рахункам.
Ксенія каже: "Але в той час, коли він сказав "введіть номер картки Ельвіри Борисівни і переведіть туди всю суму", я раптом прокинулася. Я сказала: "З'єднайте мене з менеджером банку". Він з'єднав, відповів інший молодий чоловік, сказав, що все правильно. Але я все ж не погодилася і сказала, що зараз сама передзвоню в банк. Вони почали мене умовляти, мовляв, якщо зараз закрию сесію, то вкрадені гроші не повернуться. Але я повісила трубку, зателефонувала в банк, мене негайно з'єднали з відділом, де займаються шахрайством".
На закінчення дівчина зазначила, що в банку її рахунки заблокували, а також порадили змінити номер телефону, звернутися в поліцію і оновити всі карти.
Нагадаємо, раніше наголошувалося, що дослідження продемонстрували абсолютну незахищенність українців під час отримання кредитів у фінансових установах.
Як повідомляв портал "Знай.uа": власники iPhone піддаються великій небезпеці з боку шкідливих додатків, оскільки вони мають сертифікати і видалити їх з App Store просто не можна.
Також "Знай.uа" писав, що державний ПриватБанк опинився в епіцентрі нового скандалу, пов'язаного з встановленням кредитного ліміту клієнту.