Обурена жителька Херсону розповіла, як звичайний похід у магазин перевернув її життя.

Про це повідомляє "Типовий Херсон".

Вона розповіла, що все розпочалось ще 20 березня, коли пішла у магазин однієї з відомих мереж. Там же вона купила шматок сиру, який виявився не свіжим. Після цього жінка відразу ж віднесла товар назад до магазину та сдала його. До честі адміністрації вони забрали сир назад та повернули гроші.

Однак найцікавіше сталось далі, адже після здачі виробу за кілька днів вона, прийшовши до магазину помітила цей же шматочок на полиці, ярлик на якому із написов терміну давності всього навсього переклеїли.

Популярні новини зараз

Зупинив авто - отримав повістку: що необхідно знати водіям про свої права

Нацбанк виводить з обігу частину грошей: що потрібно знати українцям

Що чекає на тих, хто не оновив облікові дані у ТЦК

Гороскоп на четвер 14 листопада для всіх знаків Зодіаку: до Левів "підкотить" незнайомець, Рибам впоратися б із самим собою

Показати ще

"Моя історія триває ще з 20.03.2019! Пішла в магазин "Таврія В", купила сир "Українська зірка Буковинський 45%", ціна 165.99. Прийшла додому відрізала шматочок на смак не свіжий, дивлюся на дату до 17.03.2019 на самому шматочку цвіль яку вже обрізали. Відношу в магазин ... Повернули гроші (навіть не вибачились). Приходжу 21.03.2019 підходжу до цього ж сиру (заради інтересу). Лежить цей шматочок передрукували на ньому дату до 30.03.2019 (хоча б обрізали цвіль). написала в книгу скарг. Прийшла до мене адміністратор і каже! -Чого ви відразу пишите в книгу скарг? -Ми переглянемо товар. Заходжу 22.03.2019 і після цього всього ЗНОВУ ЛЕЖИТЬ ЦЕЙ ЖЕ ШМАТОЧОК сиру з цвіллю !!! Хоча б уже після цього форму шматочка змінили і цвіль обрізали ... Так що ось так нас раді нагодувати своєю продукцією в Таврії В!!!", - зазначила жінка.

Раніше ми повідомляли, що дуже часто різні мережі магазинів не дуже чемно поводяться з клієнтами, забуваючи, що вони - їх основне джерело доходу. Розборки з менеджерами магазинів виходять на різні рівні, доходячи до великих скандалів. В один з таких вляпався магазин із мережі Comfy в Одесі, про що повідомляє спільнота "Чорний список Одеса" в соціальній мережі Facebook.

Покупець Ірина повідомляє, що придбала товар у магазині, який виявився несправним. Після дзвінка на "гарячу лінію", в ході якого її благополучно "послали в сервісний центр", вона все-таки домоглась, щоб до неї прийшов майстер.

Нагадаємо, українка розповіла про дива акцій від Glovo, мережа кипить від обурення.

Як повідомляв "Знай.ua", "нова пошта" вляпалась у скандал з крадіжками.

Також "Знай.ua" писав, що в Україну завезли 25 тонн апельсин з личинками мерзенних тварюк.

Порошенко втрачав території і розвинув корупцію. Руслан Бортник про вибори 2019