22 березня 2019 року відбувся управлінський інтенсив британського спікера Найджела Ріснера на тему "BOSS: ідеальний або безрезультатний."
Протягом всього майстер-класу Найджел кидав виклик аудиторії, розширював горизонти мислення учасників і допомагав побачити можливості, які часто в рутині здаються недосяжними.
100 українських топ-менеджерів і власників бізнесу дізналися про авторську методологію внутрішньокорпоративної комунікації "Зоопарк навколо нас" і тепер точно знають, як бути справжнім ZooKeeper-ом.
Про що ж говорив Найджел? Ділимося з вами ключовими рекомендаціями і порадами британського спікера:
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Ефективне лідерство - це вести людей за собою, бути з ними в зв'язку, заряджати.
Бути просто поруч і заряджати - це різні речі.
Ключові проблеми керівника:
• відсутність довіри;
• тотальний фокус на смартфоні під час роботи і спілкування;
• постійний фокус на минулому і острах експериментувати.
Задавайте собі питання: навіщо ваші співробітники приходять до вас на роботу. Гроші? Ідеї? Місія? Ні. Особиста потреба відчувати, що він важливий, цінний, знаходиться в безпеці, переживає внутрішній «улучшайзінг».
Вами повинні рухати ключові цінності-каталізатори:
• копіюйте ідеї;
• проявляйте пристрасть до свого бізнесу;
• мотивуйте своє оточення - постійно і невтомно, і самі черпайте енергію в спорті, подорожах, сексі;
• дійте - пообіцяйте собі, що цей (кожен!) день - кращий ваш день. Не чекайте завтра - завтра може не настати;
• налагоджуйте комунікацію;
• довіряйте і будьте чесні з іншими.
Кейс від McDonalds. У людини на касі вони запитують: «Чи не хочете ви збільшити замовлення?» 27% клієнтів говорять «так». Решта 73% відмовляються. Але ці 27% збільшують продаж. Чому? McDonalds задає Страшенно Правильні Питання. Лідери задають Страшенно Правильні Питання!
Кейс від Tiffany. Багато упаковки: великий паперовий пакет, всередині - маленький пакет, всередині ще коробочка бірюзового кольору. Чому ми зберігаємо і пакетики, і коробочку? Ми постійно повертаємося до того моменту покупки, коли ми відчули щастя. Навчіться дарувати момент щастя!
На думку Найджела Ріснера в кожному офісному зоопарку співробітників можна поділити на 4 типи «звірів»:
Співробітник-Мавпа
Активний, завзятий, живий, багатослівний. Але неуважний - не помічає «зайву» інформацію, не звертає уваги на деталі, виконує роботу на 70% - і це мавпу цілком влаштовує.
Мавпі важливий ефект визнання - їх потрібно багато-багато-багато і постійно хвалити.
Співробітник-Лев
Перфекціоніст-егоїст - вважає, що все, що він робить, він робить чудово. У «базовій комплектації» замашками снобізму, погано навчається, але дуже креативний і впевнений в ухваленні рішень. Леву важливо бути правим, а не задоволеним.
Співробітник-Слон
Слони - фанати інструкцій, чітких правил і справ, доведених до кінця. Їм не потрібна похвала, як левам і мавпі. Вони недовірливі до того, що роблять інші, і обов'язково перевірять роботу колеги, якщо вони в команді. Слонам подобається, коли їх хвалять особисто.
Слон ніколи не зголоситься добровольцем - він не любить грати, а якщо і грають, то за своїми правилами. І якщо вони роблять роботу із запізненням - то просто хочуть зробити роботу добре, на 103%.
Співробітник-Дельфін
Добродушний, відповідальний, веселий командний гравець, якому важливіше «ми», ніж я. Дельфін любить сімейний бізнес, коли всі працюють в команді. Він підтримує і хоче визнання свого «братнього» амплуа.
Якщо мотивацію дельфіна не підтримувати, він стає акулою і починає поступово «викусувати» найслабших в команді.