Минулого року відразу декілька авіакомпаній в Україні змінила правила перевезень та обслуговування пасажирів і багажу. Зміни набрали чинності вже з березня цього року.
Що нового проілюстровано в інфографіці, пише Укрінформ.
1. Зокрема, авіакомпанії відмовилися від обов'язкової безкоштовної норми багажу. Раніше були правила, які зобов'язували авіаперевізників перевозити безкоштовно не менше 15 кг багажу по ваговій концепції або не менше 23 кг по штучної концепції.
2. Також узаконено плату за реєстрацію в аеропорту.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
3. Змінився й час закінчення реєстрації та посадки в літак: закриття стійки реєстрації тепер буде не раніше, ніж за 45 хвилин до вильоту, а виходи на посадку — не раніше 15 хвилин до вильоту.
4. Відтепер авіакомпанії не повинні надавати всім пасажирам безкоштовні прохолодні напої, тепер можна розраховувати тільки на воду за запитом.
5. У розділі про класи обслуговування доданий перший клас.
6. Відсутня мінімальна норма відстані між кріслами: раніше авіаперевізники повинні були встановлювати сидіння з кроком не менше 31 дюйм в бізнес і преміум-класі та не менше 29 дюймів в економ-класі, тепер ця норма залишена на розсуд авіакомпанії.
Нагадаємо, що спеціалісти компанії перелічили список причин, коли пасажири цілком законно можуть повернути витрачені гроші або компенсувати за неякісні послуги авіаперевізників.
Як повідомляв раніше "Знай.ua", в Україні відкриють регіональні аеропорти: літаком замість автобуса. Держава виділить на це 9 млрд гривень.
Також "Знай.ua" писав, що українцям показали альтернативні туристичні маршрути в нашій країні.