Клієнти Приватбанку виявили безпідставне списання коштів з рахунків, які співробітники установи ніяк не можуть пояснити. Користувач мережі Максим Худенко поділився історією про те, як він позбувся своїх грошей, про що пише Politeka.

Чоловік розповів про загадковий випадок на сайті «Мінфін» і зазначив, що 21 березня отримав повідомлення від сервісу «Приват24» про списання коштів за 19 березня. Чоловік перевірив свій рахунок, але у виписці Приватбанку будь-яких даних про списання коштів не виявив, хоча зазначена в повідомленні сума безслідно зникла.

Відгук клієнта

Худенко продовжив, що звернувся в технічну підтримку Приватбанку, після чого оператор спробував з'ясувати, куди ж поділися гроші. Чоловік підкреслив, що співробітник фінансової установи почав плутатися в датах, але в результаті все ж вийшло встановити, коли і в якій мережі магазинів були витрачені гроші. Однак точного часу покупки, а також конкретної установи з'ясувати не вдалося, а сам власник картки запевняє, що за останній час на зниклу суму покупок не робив.

ПриватБанк

Популярні новини зараз

Тарифи на воду вже підняли: де платитимуть дорожче

"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються

Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт

Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку

Показати ще

Клієнт Приватбанку резюмував: «Банк вкрав у мене гроші, оскільки зворотнє довести не може». Великі підозри викликав той факт, що повідомлення прийшло через два дні після покупки. Максим припустив, що таким чином ПриватБанк спеціально заплутує клієнтів і приховує махінації з коштами. У висновку бесіди співробітник установи запропонував Максиму заблокувати картку за підозрою у шахрайстві.

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що мобільний додаток Приват24 від державного банку ПриватБанк все частіше використовується шахраями для того, щоб запустити руку в кишені українців.

Як повідомляв портал "Знай.uа": одна з українок раптово стала володаркою кредиту в розмірі 50 тисяч гривень від Приватбанку, хоча ніяких заявок на його отримання не подавала.

Також "Знай.uа" писав, що в державному Приватбанку відповіли на скаргу клієнта про масове блокування карток і надали детальну інструкцію, як поводитися в подібній ситуації.