Останнім часом шахраї все частіше використовують Державний банк "ПриватБанк", як майданчик для фінансових махінацій в мобільному онлайн додатку "Приват24".
Цю інформацію повідомили на сайті Мінфіну в рубриці "Відгуки" у суботу, 23 березня.
"По оголошенню на ОLX знайшов потрібний мені товар(Дитячий велосипед). Зідзвонився з продавцем(0954252988) він попросив оплатити половину вартості товару 400грн, переказом йому на картку 5168 7573 9418 1681 Верніцький Руслан Дмитрович. Через годину всі оголошення даної людини на сайті були видалені, а телефон вимкнений. В 22:00 подзвонив на гарячу лінію Приватбанку, розповів ситуацію. Вони сказали, що заблокувати дану карту поки що не можуть, і що мені потрібно звернутися до Вас."
В службі підтримки Приватбанку зазначили, що необхідно звертатися в поліцію із заявою, після чого банк зможе сприяти у вирішенні даної ситуації.
Плювання в спину та глузування: у ТЦК скаржаться на неприязнь цивільних
Бронювання більше не гарантія: нові правила змусять українців збиратись до війська
Доплати за стаж у 2025 році: хто з пенсіонерів потрапив до "списків" на підвищення
З’явилися нові подробиці здачі Криму під ЧФ росії: Порошенко особисто лобіював (відео)
"Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Для вирішення даного питання рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, а ми в свою чергу надамо всю необхідну інформацію після офіційного запиту правоохоронних органів."
Нагадаємо, що Приватбанк надав українці кредит на суму в 50 тисяч гривень без її згоди і навіть не дізнавшись, чи є в неї така потреба. Про це обурена клієнтка банку написала на своїй сторінці в Facebook.
"Комусь ще намагалися напарити кредит? Новий кейс від Приватбанк. Днями я отримала повідомлення: ваша заявка на кредитний ліміт прийнята. І через годину - бэмц! Впало 50 кредитних тисяч на карту. По-перше, це дуже незручно і очі муляють ці кошти, а по-друге, я не просила! Заявок ніяких не подавала", - розповідає клієнтка Приватбанку.
Раніше ми писали, що у четвер, 21 березня, державний "ПриватБанк" відповів на відгук клієнта, який скаржився на масове блокування карт, і докладно пояснив ситуацію.
Також Знай.uа писав про те, що ПриватБанк знову опинився в епіцентрі чергового скандалу, на цей раз пов'язаному з крадіжкою коштовностей.