"ПриватБанк" звернувся до українців із важливою заявою у зв'язку із рішенням РНБО.

Приватбанк

Про це йдеться на офіційному сайті Мінфіну.

Приватбанк попередив клієнтів про те, що відповідно до рішення РНБО зобов'язаний ідентифікувати клієнтів і проводити аналіз фінансових операцій, які підлягатимуть фінансовому моніторингу.

Після нововведення на Приватбанк посипалися скарги клієнтів.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

Служба підтримки "Приватбанку" відреагувала на інформацію про виникнення проблеми при отриманні SWIFT платежу на карту клієнта банку. Клієнт поскаржився через те, що у нього вимагають надати довідку переселенця:

"Мій роботодавець з Євросоюзу, перевів мою заробітну плату Swift платежем (що не перевищує ліміт при зарахуванні). Банк отримав переказ, але відмовився зарахувати мені мої гроші, поки я не надам довідку переселенця".

У відповідь скаргу "ПриватБанк" повідомив, що згідно з виконання рішення РНБО. У таких ситуаціях Банк зобов'язаний ідентифікувати клієнтів і проводити аналіз фінансових операцій, які підлягатимуть фінансовому моніторингу, відповідно до законодавства України, відповідно до статті 64 Закону України "Про банки і банківську діяльність".

Нагадаємо, у середу, 13 березня, стало відомо про новий вид шахрайства – "призові опитування" у соціальних мережах і на фейкових сайтах.

ПриватБанк

Так, аферисти пропонують клієнтам державного "ПриватБанку" взяти участь у вікторині та відповісти на ряд простих запитань, за що їм обіцяють грошові призи та звабливі знижки на різні товари. Про це повідомляє Хвиля.

Як повідомляв раніше Знай.ua, у вівторок, 12 березня, державний банк "ПриватБанк"повідомив важливу інформацію для клієнтів.

ПриватБанк

Як виявилося, під час оплати комунальних і телекомунікаційних компаній через сервіси банку на суму понад 10 тисяч гривень стягується додаткова комісія 3% від суми. Про це йдеться в повідомленні на сайті Міністерства фінансів України.

Також Знай.ua писав про те, що українців попереджають про наявність комісії в державному "Ощадбанку" при оплаті за компослуги.